BlogTwin │Daima Aşk [Kitap Yorumu]



Bir Otaku'nun Dünyası Yorumu İçin; TIK TIK!

Başta bana Christin Grey versiyonu gibi gözükse de Connor Black'i sevdim. Connor'ın hemen ilk günden kurallardan, emirlerden bahsetmesi ve Ellery'i bazı şeylere zorlaması bana Elli Tonu anımsattı. Ama sonra hikayenin seyri öyle bir değişti ki Elli Ton uyarlamasından eser kalmadı. Yani kitap kurgusu bakımından son derece özgün!

Kyle! Bu karaktere kitabın başından beri sinir oldum! Ellery'i başka bir kadın için terk etmesi ve sonra geri dönüp tekrar birlikte olmak istemesi yüzsüzlük değil de nedir, sorarım size! Ama Ellery, kendini çoktan Connor'ın büyüsüne kaptırmıştır.

Ellery, boş zamanlarında aşevinde gönüllü olarak çalışan, insanlara yardım etmeyi seven yardımsever kızımızdır. :D Ayrıca resim yaparak geçimini sağlamaktadır. Sonra bir gün arkadaşlarıyla bir gece kulübüne gider ve orada sarhoş bir halde olan Connor'a yardım eder.
Conner, sabah uyandığında karşısında Ellery'i görünce onu eve getirdiği diğer tek gecelik ilişkilerinden biri olduğunu düşünür. Ama durum hiçte düşündüğü gibi değildir. Connor, Ellery'nin peşini bırakmaz ve onu takip ettirir. Birlikte dondurma yemeğe bile gittiler. Düşünün artık siz gerisini! Connor, gibi bir CEO'dan neler çıkarttı kızımız!

Her ne kadar arkadaş kalmak isteseler de tutku gözlerinde okunmaktadır. Ve bam! Tam her şey yolunda gidiyor derken, Connor, Ellery'nin kanser olduğunu öğrenir. Ee tabi Ash, hiç durur mu? O da bir yerlerden patlak verir. Ve ikilinin arasını açmaya çalışır.

Ama en sonunda her şey yoluna girdiğinde Connor'dan beklenmeyecek bir davranış gelir! Connor, Ellery'e evlilik teklifi eder! Ve mutlu son!

Hikayenin sonu biraz aceleye gelmiş gibi geldi bana. Hemen evlenip çocukları olması geçiştirilmiş gibiydi. İkinci kitapta ne anlatmış yazar, merak ediyorum. Bir de ikilinin bir küsüp bir barışması sinir bozucuydu! Yazar o konuda abartmış biraz, umarım ikinci kitap da dozu azaltılmıştır bu kavgaların. İlk bakışta klasik aşk hikayesi gibi görünse de farklı konusu ile sizi içine çeken bir hikaye. Okumanızı tavsiye ederim ;)  
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI