The Ultimate Book Tag

 
Kimse beni mimlemedi ama görüp beğendim, bende yapmak istedim. Gören herkes üzerine alınabilir. Ama Sıradan Bir Otaku seni mimliyorum, ona göre! :D


1. Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın? Arabada kitap okuyamıyorum, midem bulanıyor maalesef.

2. Hangi yazarın tarzı tamamen senlik ve neden?

 Jennifer L. Armentrout tam benlik bir yazar. Onun kitaplarında kendimi kaybediyorum resmen. Hayal dünyamı yansıtıyor bir nevi diyebilirim.

3. Harry Potter serisi mi yoksa Alacakaranlık Efsanesi mi? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt.

 İki seriyi de okumadım ama filmlerini izledim. Cevabım Harry Potter olurdu. Çünkü;
*Vampir kitaplarını pek tercih etmiyorum.
*Bilimkurgu-fantastik kitapları daha çok beğeniyorum.
*(Film için) Görsel efektlere bayılıyorum. ;)

4. Kitaplarını koklar mısın?

 Her okuduğum kitabı kokluyorum genelde, matbaa kokusu oluyor ama olsun ;)

5. Kitaplığındaki en ince kitap hangisi?

 Onun İçin Öl - Amy Plum = 95 Sayfa

6. Kitaplığındaki en kalın kitap hangisi?

 Tutunamayanlar - Oğuz Atay = 724 Sayfa

7. İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi de bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?

 İyi bir yazar olmak için kırk fırın ekmek yemem lazım. Bir şeyler karalıyorum ama önce kendimi geliştirmeliyim. İlerleyen yıllarda kitap çıkartmak isterim tabi. Kim yazar olmak istemez ki :D

8. Daha önceden okuyup da nefret ettiğin bir kitabı hediye verecek olsaydın, hangisi olurdu?

 Jojo Moyes kitapları. (Ardında Bıraktığın Kadın vb.)

9. Harry Potter ya da Açlık Oyunları'na benzeyen ama daha az bilinen bildiğin bir seri var mı?

İki seriyi de okumadım filmlerini izledim. Ama gözlemlerime göre Uyumsuz serisi benziyor biraz. Sonra Tanrıça Serisi (Aimee Carter) benziyor biraz.

10. Zombiler mi vampirler mi?

 İkisi de değil ama bir seçim yapacak olsam vampirler derdim.

11. Son olarak: Komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı?

İkisinden de biraz. Tam ortası işte. Ama seçeneklere göre biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyonlu romanlar derdim.
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI