Fruit Mim!


Athena'nın Güncesi, Ezgi beni mimlemiş, yapmasam olmazdı şimdi :D
Yaparken keyif aldığım bir mimdi. İsteyen herkes yapabilir.
Ama özellikle; Sıradan Bir Otaku, mimledim seni! :D

* * *
Benim Meyvem: Elma.

1) Sevdiğin 4 kitabın adını seçtiğin meyveyle değiştir. 
İki ELMA Arasında / İki Hayat Arasında 
Aynı ELMA'nın Altında / Aynı Yıldızın Altında
Hep ELMA'yı Bekledim / Hep Seni Bekledim :D
Aylardan ELMA / Aylardan Aşk

2) Sevdiğin bir filmin adını seçtiğin meyveyle değiştir. 
Harry Potter ve ELMA Kadehi / Harry Potter ve Ateş Kadehi

3) Bir şarkının sözlerini seçtiğin meyveyle değiştir. 
Sıla (Kafa) 
Hadi kalk gidelim hemen şu anda, 
Kapa telefonunu bulamasın arayan da, 
Açarız radyoyu ELMA nereye biz oraya... 

4) Sevdiğin 4 diziyi seçtiğin meyveyle değiştir. 
Galip ELMA / Galip Derviş
Teen ELMA (Apple) / Teen Wolf :D
The ELMA / The Flash
Doctor ELMA /Doctor Who

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI