Book Challenge Tag

 
Kristal Kitap beni mimlemiş. O yüzden bu postu yazmamak olmazdı. Ama bu postun bir gıcıklığı var 20 kişiyi mimlemek gerekiyor. 20 kişiye tamamlayacağım diye ne kadar uğraştım. Neyse soru ve cevaplarımıza geçelim;
 
* * *
 
1) İlk Hayranlığım; Bu o kadar gıcık bir soru ki-bana göre- ama şöyle diyecek olursak; kitaplara başlama sebebim Ömer Seyfettin hikayeleri ile oldu. Tabi buna ilk hayranlığım diyemem. Beni okumaya teşvik etti diyebilirim sadece. Ama çocuk kalbini hiç unutmam nedense.
 
 
2) Favori Serim; En sevdiğim soru bu :D O kadar çok sevdiğim seri var ki.. Ama şunlar -bitanedir!- ; Melez Sözleşmeleri Serisi, Lux Serisi, Hush Hush Serisi ve Rizzoli&Isles Serisi.
 

3) Favori Kitabım; Aynı Yıldızın Altında(John Green), Gül ve Avcı(Asude). John Green'in üslubuna hayranım zaten. Asude'de Türk Yazarlardan gönlümde taht kurmuş durumda. O yüzden bu ikisinin yeri ayrı.
 
 
4) Favori Erkek Karakterim; Tartışmasız Daemon Black diyorum. Onun o korumacı ve aşık halleri bitiriyor beni. Çok seviyorum bu karakteri. (Herkse bir Daemon lazım bence :D)
 
 
5) Favori Bayan Karakterim; Rizzoli&Isles serisinin başarılı ve zeki iki kadın karakteri; Jane ve Maura. En sevdiğim ikililerden biri. Hem başarılı hem de zekiler, daha ne olsun ;)
 
 
6) Favori Okuma Saatim; Aslında fırsat buldukça günün her saatinde okuyorum ama özellikle gece her taraf sessizken okumayı daha çok seviyorum. İnsan huzur buluyor.
 
 
Ve işte mim'lediklerimin listesi;
 
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. En kısa zamanda yapacağım bende. :)

    YanıtlaSil
  2. http://kitapgezgini.blogspot.com.tr/2014/10/mim-book-challenge-tag.html Çok eğlenceli bir mimdi.Tekrardan teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI