Hep Seni Bekledim / YORUM

NOT/1: Spoiler İçerir!
 
Hep Seni Bekledim, iki gün gibi kısa bir sürede okundu ve bitti. (Tam 415 Sayfa!)
Ve ilk olarak diyebileceğim şey şu;
Cameron(Cam) Hamilton ve Avery Mongsten çifti... siz nasıl tatlı bir çiftsiniz böyle? Siz nasıl birbirini tamamlayan bir çiftsiniz böyle... Aşklarına hayran kalmadım desem yalan olur :D
Avery, 5 yıl önce yaşadığı kötü deneyimlerinden sonra ailesini ve yaşadığı şehri terk ederek yeni bir kente taşınmıştır. Yeni bir okul ve yeni bir şehrin ona acılarını unutturacağını düşünmektedir ve hiç beklemediği bir anda vazgeçemeyeceği bir adam ile tanışır. (Burada devreye Cam girer.) :D
Avery bir yandan kötü geçmişinden kaçmakta bir yandan da Cam'in büyüsüne kapılmaktadır. (Yani kim istemez ki çikolatalı kurabiye yapmayı bilen ve her pazar yumurta hazırlayan birini. Çok şeker değil mi? :D )
Kitap o kadar sürükleyiciydi ki.. Elimden bırakmadım, bırakamadım. Siz en iyisi oturup okuyun bu kitabı. (=
Kitapta öyle bir karakter var ki... "Jacob".. Ay ben bu çocuğu yerim diye geçiriyor insan içinden (en azından ben öyle düşünüyorum) :D Her ne kadar hayatının erkeği Cam'i Avery'e kaptırmış olsa da şeker gibi çocuk ya :D Onun adının her geçtiği sahnede kendimi gülmekten alamadım. :D
Vee...
Cam'in "Raphael" adında bir kaplumbağası olduğunu biliyor muydunuz? (Nereden bilecekseniz, benim ki de soru işte :D ) Raphael adını duyunca benim alıcılarım hemen ninja kaplumbağalara döndü. Cam'İn Raphael ile olan sahneleri okurken gülümsemekten kendimi alamadım.
Güzeldi, eğlenceliydi...
Avery yeni taşındığı şehir de Brit, Jacob ve Cam ile tanışır ve bir süre hayatının yolunda gittiğini düşünür. Ama aslında öyle değildir. İsimsiz mesajlar ve aramalar onu oldukça rahatsız etmektedir.
Geçmişinden kaçarken bir anda kendini sorgularken bulur ve acılarının üstüne gider. Anne babasıyla ve geçmişiyle yüzleşir. Ve bunu yaptığında artık daha mutludur. Çünkü yanında Cam vardır.
Ve bla bla bla.. aşkları böyle devam eder.. :D
NOT/2: Avery'in annesini ve babasını böyle kafalarından tutup birbirine tokuşturmak istiyorum yani. Öyle böyle değil! (Okuyunca anlarsınız.)
Ve son olarak.. Kitabın kapak resmi idare eder, bence daha iyisi olabilirdi... Bu arada bazı yazım hataları vardı ama o kadar da büyütmemek lazım. Jennifer yine harika bir iş çıkarmış. Devam kitabını sabırsızlıkla bekliyorum.
 
Puanım; Tabi ki de 10 NUMARA 5 YILDIZ (=

 
BU KİTABI OKUYANLARINIZ VAR MI?
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. kitap hakkında genelde vasat olduğu yorumlarını okumuştum ama senin yorumunu görünce kesin okumaya karar verdim: )) güzel yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim. İnsanın kendinin okuyup görmesi daha iyi bence (=

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI