Jennifer Royce│Yazar Röportajı



Jennifer Royce Kimdir? 
Emekli olduğuna pişman olup çocuklarına geri dönenlerden. Yazmayı en az öğretmenlik kadar seven biri. İkisi pek bir arada gitmiyor zira yorucu bir tempodan sonra yazacak pek durumunuz olmuyor. 

Jennifer Royce Nelerden Hoşlanır? 
Historical Romans türünün yanında bilimkurgu ve fantastik türde film ve dizilerden, Yeni yemek tarifleri denemekten, Dikiş dikmekten, şapkalarımı kendim dikiyorum mesela  Örgü örmekten ve özellikle ördüklerimi hediye etmekten, Sınıfta anlattığım konuyla ilgili doğaçlama öyküler oluşturmaktan ( Bu sayede çocuk hikayeleri dosyam hayli kabardı.) Bir gün bu öykülerin kitaplaşmasını istiyorum. Sevdiğim kitaplardan ve şarkılardan asla vazgeçemeyen ve defalarca döne döne okumaktan ve dinlemekten çevresindekileri bıktıran, Gezmekten ve yeni yerler görmekten çok keyif alan biriyim. 

Jennifer Royce Yazarken; 
Her yerde yazabilirim. Genellikle televizyon karşısında  Kurgularımı anlık görüntüler üzerine kuruyorum. Bir sahneden yola çıkarak öncesini ve sonrasını oluşturuyorum. Bu oluşumlarda beni heyecanlandıracak yeni bir fikir varsa o heyecanla yazmaya karar veriyorum. Ve aylar boyunca o kurgunun olayları ve kahramanlarıyla yatıp onlarla kalkıyorum. Yazarken ve gün içinde aşırı çay tüketirim. Kahve çok alışkanlığım değildir. Tükendiğimi hissettiğimde uzun soluklu aralar veriyorum. Dolmak için kitaplar, filmler ve dizilere ağırlık veriyorum. 

Neden Historical Romance? 
Bununla ilgili bir teorim var. Kitap okuma aşkını Pamuk Prenses, Uyuyan Güzel, Rapunzel, Külkedisi gibi kitaplarla kazanmış olan biri olarak o kitapların anlatıldığı devir ve resimler bu türe aşık olmama neden olmuş olabilir.

Jennifer Royce Nasıl Biridir? 
İnsanları incitmekten aşırı derecede korkan, kimseye hayır diyemeyen, ondan rica edilen ya da istenen bir şeyi yerine getirmek için her şeyi yapan, sorumluluklarına aşırı derecede bağlı, önceliği sevdikleri olan utangaç biridir.
Pinterest shareGoogle Plus share

4 yorum:

  1. Güler yüzlü enerji biri...Allak keyif versin

    YanıtlaSil
  2. Çok sempatik bir yanı var dimi Selcan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla, içinin güzelliği dışına yansımış hatundur kendisi benim için. (=

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI