Mükemmel Olmayan Hayatım│Kitap Yorumu


Mükemmel Olmayan Hayatım, Sophie Kinsella'nın okuduğum ilk kitabı. Evet itiraf ediyorum daha önce hiç okumadım. 😅 Ama benim için güzel bir başlangıç oldu. Mükemmel Olmayan Hayatım da günümüz problemlerine, sosyal medya olgusuna değiniyor yazar. İroni yaparak aslında gördüğümüz şeylerin öyle olmadığını gösteriyor. Önemli olanın "kendin olmak" olduğunu gözler önüne seriyor. Zira söylenen yalanlar gün gelir geri dönülmez şekilde baş ağrıtabilir. Ele aldığı konunun dışında anlatımı çok eğlenceli. Özellikle bazı kısımları okurken aynı şeyleri bende yaşadım derken buldum kendimi. Karakterlerin hepsini de ayrı ayrı sevdim. Gıcık olduklarım var elbette. 😁 Demeter'in göründüğü gibi mükemmel olmadığını görmüş oldum. Ki başta kendisine çok gıcık olmuştum. Ama tanıdıkça sevilesi bir karakter haline geldi benim açımdan. Kate ile Alex sahnelerinin daha çok ve yoğun olmasını isterdim. Çünkü bana yetmedi, okumalara doyamadım. 😍 Ele aldığı konu ve eğlenceli anlatımı ile beğenimi kazanıp takip edeceğim yazarlar arasına girdi. Yoğun koşuşturmaca arasına sıkıştırabileceğiniz eğlenceli bir kitap olduğunu düşünüyorum. 😉
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI