Ölümsüz Aile || YORUM



"Her şey hareket ediyor, büyüyor ve değişiyor. Mesela, sen. Şu anda bir çocuksun, ama bir gün kocaman bir kadı bir olacaksın. Ondan sonra hareket edecek ve yeni çocuklar için yer açacaksın."



Bir varmış bir yokmuş.
Evvel zaman içinde çok uzak yerlerden birinde Treegap adında bir kasaba varmış.
Bu kasaba da ıssız bir ormanın ortasında suyundan içine ölümsüzlük vaat eden bir pınar varmış... 

Bu ölümsüzlük suyundan içen TAK Ailesi durumlarından memnun değiller. Çünkü o kadar uzun süredir hayatta olduklarından etraflarındaki her şeyin öldüğünü ve yok olduğunu, değiştiğini izlemek acı vermektedir. Ölümsüzlük suyunu kaç yaşındayken içtiyseniz yaşınız ilerlese bile görünüşünüz aynı kalıyor. Zaman akıyor ama siz hep aynı kalıyorsunuz. Ve hiç bir şekilde ölemiyorsunuz. Hatta TAK Ailesi bunu denemek için çeşitli yıllar deniyorlar ama başarılı olamıyorlar. Sonra hayatlarına Winnie adında ailesinin baskısından kurtulmak için kaçma girişiminde bulunan küçük bir kız giriyor. Ve asıl olaylar bundan sonra başlıyor. Kısacık bir kitap olmasına rağmen sağlam bir kurgusu olduğunu düşünüyorum. Yazarın kalemini de çok akıcı buldum, okurken hiç sıkılmadım. Kitapta beni en çok etkileyen kısım kitabın son kısmında Winnie ile ilgili bir gerçeği öğreniyoruz. Dediğim gibi kısa olmasına rağmen beni etkileyen bir hikaye oldu. Okumayan herkese tavsiyemdir. 👍

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI