A'dan Z'ye Kitap Cenneti Sonuçları

Herkese Merhaba!
Bir etkinliğin daha sonuna geldik. Katıldığım iki etkinliği de tamamlayamadım. Neden bilmiyorum. Listedeki kitapları okumak istemedim. Zaten kitap okuyacak pek de vaktim yok. O yüzden yeni bir okuma etkinliğine katılır mıyım bilmiyorum. 

Benim listem bu şekildeydi. Listeden görüldüğü üzere 8 tane kitap okumuşum. Gönül isterdi listeyi tamamlayabileyim ama olmadı işte.. Her neyse.. Ama yine de bu liste boşa gitsin istemiyorum ve ne kadar süreceğini bilmemekle birlikte bu listeyi tamamlamayı düşünüyorum. 

  1. ANLAŞMA
  2. BEN LUCİFER 
  3. CAM ŞATO
  4. ÇEVRİMİÇİ KIZ
  5. DÜŞLERİMİN PRENSİ 2 
  6. EJDERİN ARZUSU
  7. FOTOĞRAF
  8. GÜNAHKAR
  9. HİÇLİĞİN KIYISINDA
  10. İYİ KIZ
  11. KARANLIK SAKLASIN BİZİ
  12. LOLA VE KOMŞU ÇOCUK
  13. MEDCEZİR
  14. ÖNYARGI
  15. PARİS'TE AŞK
  16. RULE
  17. SIKI FIKI
  18. ŞEYTAN'IN STAJYERİ
  19. TEMAS
  20. YÜREĞİMİN SEN TARAFI
  21. ZAMANSIZ
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI