KGBT 21. Tur || Hayatımın Başrolü Olur Musun? ~ Yorum


Herkese Merhaba!
Gurmeler hız kesmeden turlara devam ediyor.
Sıradaki konuğumuz benim okurken keyif aldığım bir kitap.
Yorumuma geçecek olursak;

❤️ Son sayfasına kadar eğlenerek okuduğum keyifli bir hikayeydi Kerem ve Tuvana'nın hikayesi.. Tuvana bir ajansta cast direktörüdür. Kerem Parlak ise ünlü ve başarılı bir oyuncudur. Tuvana ve Kerem'in hikayesi bir sinema filmi İle başlıyor. Yeni çekilecek sinema filmi için oyuncu adaylarının arasında Kerem de vardır. Ve rolü Kerem alır. Tuvana ve Kerem başlarda birbirlerini kızdırmak, deli etmek için ellerinden geleni yaparlar ve sonunda oynadıkları bu oyun -kedi köpek kovalamacası- son bulur. Kerem, doğum günü partisine Tuvana'yı da davet eder ve işler birden alt üst olur. Kerem, Tuvana'ya farklı bir gözle bakmaya başlar ve kendini ona kapılmış bir halde bulur. Ama bir srun vardır. Tuvana'nın bir sevgilisi vardır. Doğum günü partisinde kameralara samimi bir şekilde yakalanan çifti kötü bir sürpriz beklemektedir. Bundan sonra işler kontrolleri dışında gerçekleşecektir.


❤️ İkilinin uyumunu sevdim. Ne bileyim böyle farkl ıbir enerjileri vardı. Okurken gülümseten kısımların sayısını bile unuttum. Kitapta Kerem'in abisi, arkadaşları ve ailesine de tanık oluyoruz. Bütün karakterleri ayrı ayrı sevdim. Her ne kadar biraz çatlak biraz da manyak olsalar da enerjileri süperdi. Kitabın tasarımına ise bayıldım! Kapak tasarımı olsun, sayfa ve iç tasarımı olsun şahaneydi! Tasarım kitabın içeriği ile çok uyumluydu. Özellikle bölüm başlarındaki çizimler şahaneydi. Kitabın adını çok sevdim. Nasıl desem; kitap böyle her şeyiyle "al beni, oku" dercesine sinyaller veriyor size.. (= 




❤️ Bir kaç gün gibi kısa bir sürede bitirdim kitabı. Oldukça akıcı, sizi sıkmayan, günlük bir dille yazılmış, yerinde esprileri ile size keyifli dakikalar yaşatacak bir kitap. Duygu Özlem Yücel'in kalemini seviyordum zaten ama Selim Çiprut ile ikisi güzel bir iş başarmışlar. Böyle iki farklı yazar tarafından kaleme alınan kitapları seviyorum. Olayları hem kadın gözünden hem de erkek gözünden görmüş oluyoruz. 

❤️ Tuvana ve Kerem birlikte bir çok şey yaptılar. Gezdiler, eğlendiler...Hani onların enerjilerini, uyumlarını sevdim. Son zamanlarda yanlış anlaşılmalardan dolayı araları biraz bozulmuş olsa da ben üstesinden geleceklerini düşünüyorum. Yaman karakterine ayrı bir sempati duyuyorum nedense. Kitabın sonu öyle bir yer de bitti ki okurken ikinci kitabın sinyallerini de almış alıyorsunuz. 

❤️ Ben kitabı sevdim, eğlenceli buldum. Okurken bana keyif verdi. Sizde bu tarz akıcı ve eğlenceli kitapları seviyorsanız ya da yeni bir tür arayışındaysanız "Hayatımın Başrolü Olur Musun?" kitabına bir şans verebilirsiniz. (= 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI