Nemesis Yayınları; Eylül Ayı Kitapları#2 ~ Tanıtım

Herkese Merhaba!
Nemesis Yayınları hız kesmeden kitaplarını çıkarmaya devam ediyor.
Eylül Ayı Kitaplarının 2. kısmına bakma için; TIK TIK!
Eylül Ayında bizleri bekleyen iki güzelliğe göz atalım..




Osmanlı padişahı II. Mahmut zamanında bir yeniçeri olan Kasım Ağa görev sebebiyle ülke dışında olması sayesinde Yeniçeri Ocağı kaldırıldığı zaman yaşanan katliamdan sağ kurtulmuştur. Hayallerinde yaşattığı yeşil gözlü, güzelliği dillere destan eş adayı ile karşılaştığında ise içinde bulunduğu durum kâbus olmaktan çıkıp bir rüyaya dönüşür.

Feriha, acımasız kocasının işkencelerinden kurtulmak için intihara kalkmış ancak kurtarıcısı Kasım Ağa’nın ilgisi, şefkati ile ümidini kestiği aşkı bulmuştur.

Kasım Ağa ve Feriha, Osmanlı İmparatorluğu’nun yıkıntıları arasında kendi dünyalarını kurmaya çalışırlarken tek dilekleri, doğacak çocuklarının da kendileri gibi aşkı bulmalarıdır.

Gerçek bir hayat hikâyesine dayanan bu roman, aşkın engel tanımadığını büyüleyici bir anlatımla gözler önüne sermektedir.

Zamanı tersine döndürmeye hazır mısınız?

Tibet’in Gençlik Pınarı kaldığı yerden,
daha kapsamlı bilgilerle devam ediyor.
“Gösterdiğim fiziksel, zihinsel ve duygusal değişimler inanılmaz. Kendimi çok daha iyi hissediyorum; daha atak, daha keyifliyim.
Zihnim daha hızlı ve daha berrak. Duruşum ciddi ölçüde düzeldi.
Bu kitabı her yaştan insana ciddi şekilde tavsiye ederim.”
-Steven Hunt, Troy, MI

“Başlangıçta şüphelerim olsa da önceden sahip olduğum hantal bedenimin üç ay içinde kaslanmaya başladığını gördüm. Yedi kilo verdim ve kilomu korudum. Aşırı zayıf olan eşim de hareketler sayesinde dört kilo aldı ve şimdi kendini harika hissediyor.”
-Dr. B. S. Mell, Jackson, LA

“Bu sıralar okuduğum en iyi kitaplardan. Dünyadaki bütün iyi insanların bu kitabın varlığından haberdar olmalarını diliyorum.”

-Nina Stewart, Gloucester, MA
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI