Alaska'nın Peşinde / ALINTILAR

*
"Haklarını vermeliyim," dedi sonunda . "Bu oldukça zevkliydi."
"Ne?" diye sordum.
"Dün gece , sanırım seni uyandırmadan önce ayakkabılarıma işemişler."
"Emin misin ?" diye sordum gülmemeye çalışarak .
"Koklamak ister misin ?" diye sordu , ayakkabılarını bana doğru tutarak.
*
Acımasız olabilirdi . . . ama o ilk gece , labirentten çıkmakla ilgili konuşması çok akıllıcaydı . Ve ağzının sağ tarafının sürekli yukarı doğru kıvrılması . . . sanki sırıtmaya hazırlanıyormuş gibi , sanki Mona Lisa'nın eşsiz gülümsemesinin sağ yarısında uzmanlaşmış gibi . . .
*
"Ve insanlar değersizdir , dostum . İnsanlarla yaşamaya alışmalısın .Daha kötü arkadaşların olabilirdi . . . "
*
İnsanlar yağmur olsaydı , diye düşündüm , ben serpinti olurdum , o ise kasırga .
*
"Bu labirentten nasıl çıkacağım ." Doğrudan ve hızlı.
*
"Siz keyif almak için içiyorsunuz . Bense ölmek için içiyorum."

Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. "İnsanlar yağmur olsaydı , diye düşündüm , ben serpinti olurdum , o ise kasırga" bunu beğendim :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI