SEÇİLMİŞ SERİSİ / MARİLYN KAYE

 


TOPLAM 6 KİTAP
NEDEN ? KİTAP YAYINCILIK
MARİLYN KAYE
 
*
 
Gayet güzel ve akıcı bir seri.
Bir gün de bir kitabı bitirebilirsiniz.
Zaten sayfa sayısı 224 ü geçmiyor.
Eğlenceli güzel bir seri.
 
Ben serinin 4 kitabını okudum .
Ölülerle Konuşan
Geleceği Gören
Beyin Okuyan
Görünmeyen
 
İçlerinden Ölülerle Konuşan ve Beyin Okuyan kitaplarını beğendim.
Favori çiftim : Jenna ve Ken .
 
Eğer okumadıysanız önerebileceğim keyifli bir seri.
 
*
 
Pinterest shareGoogle Plus share

14 yorum:

  1. ssadece beden hırsızını okudum harika herkese tavsiye edrim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir seri, zaten başına oturdu mu hemen bitecek bir seri .

      Sil
  2. Ben bu kitapları sana bir sir vereceğim benzettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabı okumadım o yüzden bir şey diyemeyeceğim ;)

      Sil
    2. o bir kitap değil bir dizi (en sevdiğim dizidir, ve bu kitaplar da öyle) Abi tek sorun serinin 3 kitabı bende yok ve bulamıyorum

      Sil
  3. İlk dört kitabı okudum ben de son ikiyi merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seriyi okumayı bıraktığım için takip etmiyorum. :/

      Sil
    2. Basit bir kitap. Ama kutuphanemde olmasini istedigim icin aldim.tum serisini aldim.ve ilk 3 u bitirdim.sadece bu ay 7 kitap okudum. Beynimi dinlendirenkitaplardan biri oldu

      Sil
  4. Seriyi sırasıyle bilen var mı?

    YanıtlaSil
  5. Mrb ben 2012 de serinin altı kitabını okudum ve arkasında dokuz genc dokuz sır ve dünyayı değiştirebilecek dokuz güç yazıyor ama ben geri kalan son üç kitabı bulamadım sanırım Marilyn kaye daha çıkarmadı o kitapları bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri toplamda 6 kitaptan oluşuyor. Serinin tüm kitapları çıktı. Son üç kitabında baskısı bitmiş olabilir, o yüzden bulamamış olabilirsiniz.

      Sil
  6. Mrb ben 2012 de serinin altı kitabını okudum ve arkasında dokuz genc dokuz sır ve dünyayı değiştirebilecek dokuz güç yazıyor ama ben geri kalan son üç kitabı bulamadım sanırım Marilyn kaye daha çıkarmadı o kitapları bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  7. Bende başladım seriye beyin okuyan geleceği gören ölülerle konuşan. Bir tek beyin okuyanı okudum. Süperdi ilk defa bir kitabın sonunda gözlerim doldu ağlayacaktım.

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI