Aşk Su Anı / TANITIM




 
Aşk Su Anı

Ben kimim? Aslını söylemek gerekirse bunu ben de bilmiyorum. Herkes Lucie Walker olduğumu söylüyor ama daha öncesinde hayatımı sürdürdüğüm bu eve, eşyalara bakıyorum ve hiç birini kendime ait hissedemiyorum. Eski, kuralcı, kendini korumayı bir görev haline getirmiş Lucieye ulaşmak için ellerimi uzatıyorum ama hiçbir zaman hatırlayamayacağımdan korktuğum anılar denizinde boğuluyorum. Sonra o anılar denizinde onu görüyorum. Her şeyin yabancı göründüğü eski hayatımdan, tanıdık gelen, samimi bir yüz. Benim onu yeniden tanıyıp, sevmem onun da karşısındaki yeni insana alışması gerek. İşin kötü yanı ise bunu nasıl yapacağımız hakkında ikimizin de bir fikri yok. Gizem ve psikolojik dramın mükemmel birleşimi olan bu romanda, sevdiğiniz insanları ve daha önemlisi kendinizi ne kadar tanıdığınızın nefes kesici hikâyesini keşfedeceksiniz...
(Tanıtım Bülteninden)


Sayfa Sayısı: 376
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Eksik Parça


Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI