Uzak Ülke / TANITIM

 
PARODİ Yayınlarından yepyeni bir kitap daha geliyor. Henüz daha çıkmadı ama telif hakları PARODİ Yayınları tarafından alındı ve şuan yapım aşamasında. Kapak Tasarımı konusunda karar aşamasında. Sizce hangi kitap uygun olur bu yeni kitabımız için ? Görüşlerinizi bekliyorum.
 
Sonra müzik bitti ve yerini uğultulu bir hareketsizlik aldı. Diğer çiftler yerlerine döndüler ya da aslında hiçbir yere gitmediler ama ben onların orada olduklarını göremiyordum. Hâlâ adına dans pisti dedikleri yerde, Josh’un kollarındaydım... ve her şeye o kadar yakındım ki kanatlanıp güneşe doğru uçabilirdim. Neden sonra, uzun zamandır beklediğimin dahi farkında olmadığım o sözleri söyledi. Bunlar aceleci bir sıcaklıkla dolmuştu kulağıma.
“O yere geri dönme Eliza.”
Ona verebileceğim tek yanıt için dudaklarım aralandı: “Dönmeyeceğim.”

Uzak Ülke / Nancy Grossman
 
*
 
 
Aslında tüm kapak tasarımlarını beğendim .Ama benim favorim 3.sünden yana.
Siz hangi kapağı beğendiniz ?
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI