Yakut Kırmızı / YORUM

 
Kitabı bir gün gibi kısa bir süre de bitirdim . Ve nasıl bitti anlamadım . Aslında okurken kafam karışmadı desem yalan olur. Kim kimin nesi ? o konu karıştırdı biraz kafamı. Büyük büyük annesi vs. vs. vs.
Genel olarak kitaptan bahsedecek olursak ; 16 yaşındaki kızı Gen Taşıyıcı olarak zamanda yolculuk yapması anlatılıyor . Gwendolyn , kendisi yerine kuzeni Charlotte 'un zaman yolculuğu yapacağını düşünüyor. Ama günün birinde kendisi zaman girdabına takılıp kalıyor. Ve ondan sonra olaylar gelişiyor. Gwen , çemberin 12.kişisi oluyor ve Yakut Kırmızı adını alıyor. Yani isim ordan geliyor . Sonra Gideon ile tanışıyor ve onunla zaman da yolculuk yapmaya başlıyor.
Bu kitap serinin "giriş" bölümü gibi hissettirdi bana. Ve serinin diğer kitaplarında ne olacak çok merak ediyorum. Özellikle Gwendolyn ve Gideon arasında ne olacak tam bir merak konusu !
Bu arada ufak bir not ; zaman yolculuğu derken uzaylılar , canavarlar falan bekleyemeyin. Sadece sevimli hayaletlerimiz var iki tane . İlk kitapta bir macera göremedim (Yani canavarlar , düşmanlar vs. derken )  Ama serinin diğer kitaplarından belki bizi sürprizler bekliyor olabilir. Okuyup göreceğiz. Okumanızı tavsiye edeceğim keyifli bir zaman yolculuğu kitabı.

 
Kitapta en çok bu sözü beğendim ;
"Zaman çatlaklardan oluşan lanetli kader parçacıkları , düzeltmek için dünyaya geldiğim .
Hamlet / Shakespeare ."
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI