Uzak Ülke / TANITIM 2

 
ilklerin yazı…
Ben Eliza. Eliza Miller.
Amish toplumunun bir üyesiyim.
Sizden farklıyım çünkü daha önce hiç pantolon giymedim sizin gibi ya da hiç cep telefonum olmadı.
Farklıyım çünkü bambaşka bir dünyadan geliyorum....


veda yazı…
Tüm diğer Amishler gibi birbirine sımsıkı bağlı bir aileyiz biz. Fakat daha fazla burada kalamam.
Sizinle tanışmak, sizden biri gibi olmak istiyorum.
Hayatı yaşayarak öğrenmek ve bir seçim yapmak istiyorum.
Ayrılık vakti geldi.
Ayrılıp yeni bir dünyaya yelken açma vakti.

karar yazı…
Josh ile geçirdiğim her saniye, ruhumu büyülü bir müziğin melodisine kaptırmak gibi.
Ama artık bana ayrılan süre doluyor; bir seçim yapmak zorundayım.
Peki yüreğim rüzgârda oradan oraya savrulan bir yaprak gibiyken, gideceğim yönü nasıl belirleyebilirim?

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI