2013 Yılının En İyi Karakterleri


DAEMON BLACK
(Ona hayran olmayan var mı ki ?)
(Lux Serisi)
BRADEN CARMİCHAEL
(Dublin Caddesi)
PACTH CAPRİANO
(Hush Hush Serisi)
AUGUSTUS WATERS
(Aynı Yıldızın Altında)
 
JACE WAYLAND
(ÖLÜMCÜL OYUNCAKLAR SERİSİ)


Neden kadın karakterler yok diye soracak olursanız. Bence çoğu kadın karakterler -ki okuduğum kitaplardaki karakterler- çok dengesiz .
*
KATY ; Daemon'dan daha öküz bence . Blake ile çıkmasını hiç unutmuyorum . !
JOSS ; Sonunda dengesiz hareketleri ile Braden'ı elinden kaçıracak , benden söylemesi .
NORA GREY ; Bu karakter bana çok donuk geliyor . Vee ' yi daha çok seviyorum o yüzden.
VEE SKY; Seri de en iyi kadın karakterdi bence. O samimiliği , şekerliği ile benden tam not aldı . Nora'dan kat kat iyi geldi bana.
HAZEL GRACE ; Kadın karakterler arasından en sevdiğim. Beni ağlatmayı başarmış , o duyguyu çok güzel hissettirdiği için yeri bende ayrıdır.
CLARY FRAY ; Nefret ettim resmen bu karakterden . Bu karakter kadar sevmediğim bir karakter yok herhalde. Nora'ya bile razıyım . Elimde olsa boğacam kızı .Simon ile olan durumuna söz etmiyorum.  
 

Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Aklımı okumuşsun o.O Kitapların kadınları mı çok dengesiz yoksa erkeklerine mi fazla hayran kaldım bilemiyorum ama sonuç bu işte :D

    YanıtlaSil
  2. Bende o noktaya sıkışıp kaldım zaten. Erkek karakterlere olan hayranlığımdan kadın karakterleri harcadım sanırım :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI