Dirilen Sevgili || J.R. Ward (Yorum)


Serinin ikinci kitabından sonra çıkmasını dört gözle beklediğim kitabın yorumu ile geldim. Zsadist seri boyunca en merak ettiğim karakterlerden biriydi. Acının müptelası olmuş, kendine acı çektirmeyi seven, acı ile ayakta kalabilen bir karakter olduğu için merak etmemek elde değildi. Meğerse çok önemli bir sebebi varmış. Zsadist zamanında yani gençken bir köleymiş. Ve o kadar acı çekmiş ki.. Defalarca ölmek istemiş. Katlanmak zorunda olduğu acıları okurken yani o sayfalarda ciğerimi bıraktım. 😢 😢 Kaba saba, acımasız görünüşünün altında yaralı bir çocuk varmış halbuki.. Kardeşi Purry onu kurtarmış olsa da köle olduğu zamandaki etkiler hala sürüyor. Karanlıkta uyuyor, yatakta yatmayı sevmiyor yerde yastıksız döşeksiz yatıyor. Çok az yemek ile yetiniyor. İki elma yiyor sadece. 😢 😢 Ve kendini, bedenini sevmiyor. Kendini bir hiç olarak görüyor. Onun acısını okumak benim yüreğimi sağladı. Dıştan bakıldığında sert biri gibi görünse de aslında içinde fırtınalar kopan yaralı bir çocuk. Ve bu noktada hayatının aşkı ve isteyeceği, seveceği tek kadın Bella ile tanışıyor. Kendini Bella gibi aristokrat kesimden gelmiş güzel bir kadına yakıştıramıyor. Kölelikten kalma yaraları ve yüzündeki hasardan dolayı kendini değersiz görüyor. Haliyle kendini Bella'ya layık görmediği için ondan uzak durmaya çalışıyor ve bu yolda herşeyi deniyor. Tabi Bella'mız öylesine aşık oluyor ki Zsadist'e hiçbir kuvvet ayıramıyor onları.. Kitapta özellikle Bella ve Zsadist'in çekişmelerini okumak bana çok keyif verdi. Son bölümü olurken mutluluktan ağlayacaktım.. O kadar güzeldi ki.. 😍 Bella'nın duruşunu ise çok sevdim. Vazgeçmeyişini, sevdiği adam için çabalaması.. Güçlü karakterleri severim. Bella da onlardan biri.. 😍 Zsadist, hayatının aşkını bulunca o kadar güzel bir değişim geçiriyor ki.. Böyle alıp pamuklara sarmak istiyorsunuz. 😍 😍 Bu kadar acı çekmiş iki karakterin sonunda mutluluğu bulmaları çok mutluluklar verici geliyor bana.. Ben bu türü yani yetişkin fantastik türünü okumayı çok seviyorum. Yazarın da kalemi oldukça akıcı ve güzel .. Bir çırpıda kendini okutuyor.. Ve bazı sahneleri öyle güzel ifade etmiş ki o duyguyu hissediyorsunuz.

Kör Kral'ı ve Rhage aşklarımı yeniden görmek de ayrı bir keyif vericiydi. Bu türde istediğim her şeyi bana veren bir kitap oldu. Türü severlerin kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum. 😍 😍

Wrath ❤ 
Rhage ❤ 
Zsadist ❤
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI