Aramızdaki Uçurum || Samantha Young (Yorum)




Zaman zaman sinir krizi geçirdik, karakterleri boğmak istedik ama sonra sevdik, üstüne bir güzel içlenip yüreğimizi parçaladık, alt metinde verdiği mesajlar ile bir durup düşündük, en sonunda da "çok iyiydi yaa" moduna girip kitabın son sayfasını kapadığımız, klasik bir Samantha Young kitabıydı..

Samantha'ya Sam diyeceğim. Çünkü kendimi ona yakın hissediyorum. Ve her kurgusunda kendini sevdirmeyi başarıyor.

Sam'in kitaplarında arızalı ve sorunlu tipler olmazsa olmazıdır. Ve işin içinde illaki aile draması vardır. Bundan şikayetçi miyim? Nööööö! Arızalı karakterleri severim. Ayrıca aile draması ile günümüz problemlerine de dikkat çekmiş yazar. Ve bana göre bir olaydan etkilenip böyle bir kurgu yazdığını düşünüyorum. Eh, iyi de etmiş.

Okurken beni sinir eden o kadar karakter oldu ki.. Başta India dışında pek sevdiğim karakter yoktu. Ama okudukça hepsinin farklı bir yönünü görerek sevmeye başladım. Eloise'yi başta sevmemiştim kabul ediyorum. Ama zamanla ki yazar India ve Eloise'in gelişimini o kadar güzel yansıtmış ki bizlere, bazı yerlerde gözlerim dolu dolu oldu. Aralarındaki bağın gittikçe sağlamlaştığını görmek umut verici..

Finn'in hikayesi için kalbimi parçalayan cinsten. Yani böyle alıp bağrıma basmak, kimsenin görmeyeceği bir yere saklamak istedim. India içinde aynı şey geçerli. Çocuklar acı çekmemeli. Özellikle ebeveynlerinden..

Sonu biraz daha farklı olabilirdi ama yine de tatmin ediciydi. Aslında ikinci bir kitap da olabilirdi diye düşünüyorum. Ama öyle olunca da işin büyüsü bozulur muydu? Yoksa daha mı iyi olurdu? Bilemiyorum.

Zaman zaman beni sinirlendiren, zaman zamanda hüzne boğan ama çokça sevdiğim bir kurgu, kitaptı. Yazarın kalemini ise okuyanlar biliyor. Oldukça akıcı ve bir çırpıda okurken buluyorsunuz kendinizi.. Kaldı ki bazı kısımlarda sayfaların arasında ciğerimi bıraktım! Gerisini siz düşünün!

Bu kurgu ile bazı şeyleri fark etmemi ve görmemi sağladığın için, bir şey yapmak için hiç bir zaman geç olmayacağını gösterdiğin için teşekkürler Sam! Sen hep yaz, biz hep okuyalım!


Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI