Okuma Etkinliği#1 - Kimliksiz 1.Gün│Yorum + Çekiliş


Bir Otaku'nun Dünyası Yorumu İçin: Tık Tık

Aşkı, macerayı ve komediyi içinde bulacağınız bir roman. Beni hem güldüren hem de duygulandıran bir kitap oldu Kimliksiz!

Yorumuma geçmeden önce bir kaç noktaya değinmek istiyorum;

  • Selvi Atıcı; kalemiyle keşke daha önce tanısaydım dediğim bir yazar oldu. Wattpad de yayınladığı hikayesini okumam ile gönlümde taht kurdu Selvi Atıcı. Her hikayesinde kendini yenileyen ve geliştiren bir yazar. Kendini tekrarlamıyor. Ee haliyle okuyucuyu kendine bağlıyor. Kalemi sağlam olan yazarlardan biri. Ve benim de favori yazarlarımdan biri. Umarım yazarın daha çok kitabını raflarda görürüz. :D
  • Yazarın kalemini sizde benim gibi sevdiyseniz ve ikinci kitabı beklerken yazarın wattpad de yayınladığı "Sen" hikayesi ile coşabilirsiniz :D
  • Sen (Bir İntikam Bir Yemin Bir Aşk) Okumak İçin
NOT : AĞIR -SPOİLER- İÇERİR!
*Kimliksiz...bu kitapta aşk var, macera var, komedi var... Ne ararsanız var. Ee daha ne olsun canım :D

*Deryal Yiğit.. Nam-ı Diğer Kimliksiz.. Hayata zor bir başlangıç yapmış, kimsesiz ve yaralı bir adam. Tek dostu, can yoldaşı Adem ile işlettikleri gece kulübünde macera dolu bir hayat sürerken bir gece sahibi olduğu kulübe Burcu'nun gelmesiyle bütün hayatı değişir. Deryal başta takıntı olarak düşünse de Burcu, aradığı kadındır. Hayatının aşkı! 

*Burcu... kız kardeşini Ogün'ün elinden kurtarmaya çalışan bir polistir. Deryal ile tanışması da Ogün sayesinde olmuştur. Çünkü Ogün, Deryal'in bir numaralı düşmanıdır. Her şeyden habersiz olan Deryal, Burcu'nun çekimine kapılrı ve ona karşı konulamaz bir şekilde aşık olur.

*Gerçekler ortaya çıktığında Deryal bunun bedelini Burcu'ya en ağır şekilde ödetir. Ona hunharca sahip olurken tek düşündüğü intikam almaktır. Ama gerçekle yüzleştiğine her şeyi yerle bir ettiğinin farkındadır. Ama artık her şey için çok geçtir.

*Burcu, kız kardeşini Ogün'ün elinden kurtarmış ve mesleğine veda etmiştir. Deryal'siz yapamayacağını düşünen Burcu, her şeyini geride bırakıp amcasının yanına geri dönmüştür. Ama unuttuğu bir şey vardır. Deryal, kolay kolay Burcu'dan vazgeçmeyecektir.

*Adem... dışarıdan göründüğü gibi olmayan Deryal'e hayatını borçlu olan sevdalı ve asabi bir adam. Şirin'e karşı her zaman katı gözükse de içten içe onu sevmektedir. Ve bu aşk bir gün saklandığı yerden patlak verir ve BOM! Adem, Şirin'e ilan-ı aşk ederken, Şirin'in de ondan aşağı kalır yanı yoktur. Bu sevimli ve kaçık iki sevgili aşklarıyla günlerini gün ederken, Deryal ve Burcu çifti ise mutluluklarını bir bebekle taçlandırmışlardır.


  • Kitapta en sevdiğim çift Adem ve Şirin çifti oldu. Tamam Deryal ve Burcu çiftinin yeri ayrı ama Adem ve Şirin'i evlatlık edinesim geldi. Çok tatlılar yahu! Adem'in Şirin'i istemeye gitmesi, Şirin'in babasının inadı ve Adem'in asıl bombayı patlatması çok güzeldi. O sahneleri okurken çok güldüm. Adem'in "seviyorum ulan seni" diye yakarması ise takdire şayandı! Keşke biraz daha sahneleri olsa diye geçirdim içimden. Ama belli mi olur belki yazarımız her an bir sürpriz yapabilir bizlere.. :D
  • Deryal'e bir konuda çok kızdım! O da Burcu'yu dinlemeden yargısız infaz etmesi! Böyle kafasından tutup duvara duvara vurasım geldi. O derece kızdım! Ama sonra işi tatlıya bağladılar da sorun falan kalmadı. Deryal hep aşık bir adam olarak kalsın istiyorum. Çok şey mi istiyorum? :D 
  • Ve itiraf ediyorum; Derya ismini ilk duyduğumda onu bayan bir karakter sanmıştım. Sonra Derya'nın erkek bir karakter olduğunu öğrenince kendimden utandım :D Bu arada Derya, Deryal'in babası. Daha fazla detay vermiyorum. Deryal'in hayatına dair bilgileri kitabı okuyunca görürsünüz. -Spoi yok!- :D
  • Burcu'nun beceriksizliği, sakarlığı çok tatlıydı bence :D Deryal'in çok iyi yeme yaptığını biliyor muydunuz? Bende bir Deryal istiyorum banane!!! Yemek yapan erkek her zaman ilgi çekicidir benden söylemesi :D :D 
  • Okurken beni hem güldüren hem de merakta bırakan bir kitap oldu Kimliksiz. Özellikle yazarın anlatım tarzına, betimlemelerine, kalemine hayran kaldım. Selvi Atıcı önerebileceğim yazarlar arasına girdi bile. Aynı anda hem eğlenip hem de heyecana kapılmak istiyorsanız Kimliksiz tam size göre. :)
Benim için güzel bir etkinlik oldu. Her anından zevk aldım. Katkılarından dolayı Müptela Yayınlarına ve Selvi Atıcı'ya çok teşekkür ediyorum. Etkinlik Takvimi'miz üstte bulunmaktadır. Oradan gelişmeleri takip edebilirsiniz. Özellikle son gün Selvi Atıcı ile olan röportajı okumanızı öneriyorum. Ben çok eğlendim. Umarım siz de seversiniz. Ayrıca imza gününe ve çekilişe katılmayı unutmayınız diyerek puanlamaya geçiyorum. :)
Kitaba aslında 4 puan verecektim ama kıyamadım. Her ne kadar Deryal'e Burcu'ya yaptıklarından dolayı kızmış olsam da kitaba 4 puan vermeye gönlüm razı gelmedi. O yüzden o olay hiç yaşanmamış sayıyorum ve 5 puan veriyorum. Çünkü Kimliksiz bu puanı hak ediyor! :)


  • Ben Hayal Perest ve Bir Otaku'nun Dünyası Min Li Li ile 7 Martta Selvi Atıcı ile beraberiz. Sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız :)

Çekilişe  Katılmayı Unutmayınız...
Selvi Atıcı Okurları Sayfasına Katılmak İçin: TIK TIK!
Pinterest shareGoogle Plus share

55 yorum:

  1. Ben de katılıyorum, beni de sayın :DD

    YanıtlaSil
  2. tüm şartlar tamam. katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Harika bir etkinlik olmuş katıldım.

    YanıtlaSil
  4. Katıldım bol şans bana :)

    YanıtlaSil
  5. Katıldım bende

    YanıtlaSil
  6. katıldım *-* okumak istediğim bir kitap umarım kazanırım :))

    YanıtlaSil
  7. katıldım :D hastası olduğum bir seri

    YanıtlaSil
  8. Katıldım.Herkese bol şans :))

    YanıtlaSil
  9. Katıldım bende istiyorum ne yapmak gerekiyor

    YanıtlaSil
  10. katıldım bende herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,bende katıldım:))

    YanıtlaSil
  12. katıldım bende, hadi inşallah.

    YanıtlaSil
  13. bende varım :)
    katıldım :)

    YanıtlaSil
  14. katıldım, herkese bol şans!

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI