[Kitap] Romantik Oyun│Tanıtım

"Aşk... Aşk, benim hastalığımın yan etkisiydi.
Benim esas hastalığımın adı romantizmdi
ve her şey, romantik bir oyunla başlamıştı."

İki arkadaş... Birbirlerini etkilemek için bir oyuna girişirlerse ne olur?

Steven ve Tina için her şey eğlenceli bir oyun olarak başladı.

Tek amaçları oyunu kazanmaktı.

Bu noktaya kadar ortada herhangi bir sorun görünmüyordu.

Sorun, rakibini alt etmeye çalışırken birbirlerinden etkilenmeleriyle başlamıştı.

İyi olan kazansın mottosuyla başlayan bu oyunda biri diğerinden daha iyiydi.

Peki, ilk hangisi aşık olacaktı? Daha doğrusu söz konusu aşksa,ortada kazanan var mıydı?

Romantik oyun başlasın!

"Her şeyi düzelteceğini bilseydim,
sana sadece iki kelime söylerdim."
 
*

Sayfa Sayısı : 311
Dili : Türkçe
Fiyatı : 20 TL

*

Satın Almak İçin: OkuOkuKitap SihirbazıD&R
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI