CNR Kitap Fuarı 2 │Neler Aldım?


İlk fuar maceram için: TIK TIK!

* * * 
  • Ben fuarın son günü sadece imza için gidecektim. Ama gitmişken elim boş dönmedim. Jennifer'ın kitabını 12,5 TL'ye aldım. Min Li Li de Ünlü Aşk'ı aldı. Böylece Gözlerinin Esareti ve Ünlü Aşk'ı 25 TL'ye almış olduk :D 
  • Ah Şu Kalbim'i, Min Li Li'nin ısrarı üzerine aldım. Kendisi SEP hastası olduğu için beni de kendine benzetti :D Kitabı sahaftan 5 TL'ye aldım.
  • Romantik Oyun ise Postiga'nın Güllerinden Elif Yılmaz'ın hediyesi. İlk imzayı Min Li Li ile kaptığımızı da söylemeden geçemeyeceğim :D 
  • Bir genelleme yapacak olursak; bu gidişimde iki kitap almışım. İki kitaba da 17,5 TL vererek tek poşetle eve dönmenin keyfini yaşıyorum :D  

  • Fuar ilk güne oranla kalabalıktı. Tüyap kadar olmasa da yoğunluk vardı. Ephesus Yayınlarında büyük bir yoğunluk vardı. Neden olduğunu tahmin edersiniz. :D 
  • Epsilon Yayınlarında yine indirim vardı. 3 kitap 12 TL kampanyasında yeni kitaplar vardı. Ben almasam da Min Li Li bolca yararlandı bu indirimden. Sahaflarda bolca Historical Romanslar vardı. Fuara gidecekseniz ilk uğradığınız yer sahaflar olsun. Belki aradıklarınızı bulabilirsiniz.
  • Birbirinden cana yakın yazarla tanışma fırsatı yakalamak istiyorsanız sizi Postiga Yayınları standına alalım! :D İmza günlerinde kimlere gittim; Jennifer Royce, Selvi Atıcı ve Burçin Çelik. Bütün yazarlara katılma gibi bir olanağım yok zaten. Burcu Bahtiyar, Sümeyye Akarçay ve "Postiga'nın Gülleri"yle de tanışıp kaynaştıktan sonra Min Li Li ile son durağımız Müptela Yayınları oldu. 
  • Jenny'e bu güzel imza ve bol kucaklaşmalı seansımız için teşekkür ediyorum. Küçük Esir damgasına da ayrıca bayıldığımı belirtmek isterim :D Selvi Atıcı'dan imzalı kitabıma ise bakıp bakıp gülüyorum. Keşke kendisiyle daha çok sohbet etme fırsatımız olsaydı ama imzalar beklemez. Ayak üstü imzalarımızı aldık, böyle -kocaman- sarıldık.. Bir tek resim çekinemedik ben en çok ona yanıyorum ama artık Tüyap'a saklıyorum hakkımı.. :) 
  • Jenny'nin adıma özel imzasını da paylaşamadan olmaz. :D Benim için güzel ve yorucu bir gün oldu. Ama o yorgunluğa değdi. Bir sürü yazar ve okurla da tanışmış oldum bu vesileyle..Benim fuar günlüğüm de bu kadar, bana bu yolculukta eşlik eden Min Li Li'ye de ayrıca teşekkür ediyorum, -seviliyorsun kuzuuu- :D 
Pinterest shareGoogle Plus share

5 yorum:

  1. Kuzummm sende seviliyorsun. :D

    YanıtlaSil
  2. Keyifle oku tatlım :D Gözlerinin Esareti'ni oku bakalım nasılmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Jenny'i okuyana kadar... Daha okunacak çok kitap var ona sıra gelene kadar.. :D Yazarın yeni kitabı çıkar :D

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI