Senden Bebek İstiyorum │Tanıtım


Eser Adı: SENDEN BEBEK İSTİYORUM
Dili: Türkçe
Yazar: ASLIHAN AKAGÖZ
Yayın Yönetmeni: Nurettin Hacıkurtiş
Kitap Editörü: Pelin Vural
Kapak Tasarım: Murat Gündoğan
Sayfa Tasarımı: Ceyda Çakıcı Baş
Kitabın Türü: Roman

Özellikler:
Cilt Bilgisi: Karton Kapak
Kâğıt Bilgisi: İthal Kâğıt
Baskı Tarihi: Şubat 2015
Sayfa Sayısı: 616
Kitap Boyutları: 13,5cm x 21cm
ISBN No: 978-605-4799-78-7
Etiket Fiyatı: 28 TL

twitter.com/postigayayin
facebook.com/postigayayin


Bir adam neden baba olmak ister?
Mutlu ve sıcacık bir yuvada kendinden bir parçaya hayat verip onu büyütmek için, olabilir mi?

Ama Yiğit ve Mert’in baba olmayı kabul etmelerinin sebebi bu değildi. Büyükanneleri Pakize Hanım gülümseyerek, “İlk kim kucağıma bir torun verirse bütün servetim onundur,” deyince Mert, sırf Yiğit’e bir konuda daha üstünlük sağlayabilmek adına kabul etmişti bu isteği. Tek niyeti Yiğit’i her konuda alt edebilmekti. Peki, Yiğit buna izin verecek miydi? Mert’in kendisini alt etmesine göz yumacak mıydı? 

Peki iş anne adaylarını ikna etmeye gelince neler olacak dersiniz?
Aslıhan Akagöz’ün çok okunan romanlarından aldığınız tadı sürdürmeye devam edebilirsiniz.
Eğlenceli ve bir an bile kesilmeyecek heyecanıyla elinizdeki kitapla yazara hayranlığınızın artacağını garanti ederiz.

“Benim size verebilecek hiçbir şeyim yok,” dedi güçsüz bir sesle. 
“Hayır, yanılıyorsun Sedef.” Adını adamın ağzından duymak garipti. Rahatsızlık vericiydi. “Sen şu sıra bana çok lazım olan o en önemli şeyi verebilirsin.”
“Ben anlayamıyorum. Mert Bey siz benden ne istiyorsunuz?” 
“Ben senden bir bebek istiyorum.”

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI