[Kitap] Annemin Gelini Olur Musun? │Tanıtım


"Annem bir gelini olsun istiyor. Ancak ben evlenmek istemiyorum, gençliğimi tek bir kadınla geçiremem. Anlarsın ya, her gece farklı bir çıtırın tadına bakmak varken tek kadına bağlı kalmak çok sık-" Aksen, "Kısa kes!" diye bir kez daha emretti.

"Peki... Seninle bir oyun oynayalım. Annemi gelin hayalinden vazgeçirecek tüm özelliklere sahipsin. Düşünüyorum da annemin gelini olur musun?"

Yekta'nın şu hayattan istediği tek bir şey var: Her gece farklı bir kızla hayatın tadını çıkarmak! Yekta'nın annesi Elçin'in fani hayattan istediği yegâne şey ise oğluna hanım hanımcık, istediği gibi bir gelin bulabilmek!

Hanım hanımcık gelin peşine düşen Elçin Hanım, çapkınlığın doruklarında dolaşan Yekta ve anneyi yıldırma operasyonunun kilit ismi Aksen arasında neler yaşanacak? Sizce Aksen, Elçin Hanım'ın gelini olur mu, ne dersiniz?
(Tanıtım Bülteninden)
Sayfa Sayısı: 656
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Müptela Yayınları

Satın Almak İçin:
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. eğlenceli bir kitaba benziyor:) not aldım.tesekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik Komedi tarzında. Bu tarz kitapları seviyorsan bir şans verilebilir :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI