Bilinmeyen Serisi; Tesadüfler [Kitap Yorumu]

Aslında herkes aynı görünür…Ama kimse aynı değildir… 

Alexander ve Christina,küçük bir kasabada karşılaşırlar.Bu karşılaşma onlar için daha önce görmedikleri bir hayatın başlangıç noktası olur.

Farklı insanlar,dostluklar,aşk,zor kararlar,göz yaşları,kahkahalar,ümitler,biraz macera, bilinmeyenler ve bolca tesadüf…
Ama bu hayat dengede…

Bu kitap size gizem dolu bir hayatı, Alexander ve Christina’nın hayata bakışlarını değiştirecek,ilginç tesadüfler ve bilinmezliklerle dolu bir yolu nasıl aştıklarını anlatıyor…

Acaba bu hem gizem dolu döngünün sırlarını,hem de hayatlarındaki garip sorunları çözebilecekler miydi? ”Hiç böyle tesadüf olur mu?” diyeceğiniz tesadüfleri mantık çizgisinde tutan bir hayatla karşımızdalar bu kitapta…
Kitabı okuyalı çok oldu ama ben daha yeni yorum yazıyorum. Çok üşengecim ne yapayım. :) Kitap yorumunu bu kadar geciktirdiğim içinde pek bir şey hatırlamıyorum haliyle :D

  • Her şey Alex'in yeni bir kasabaya taşınması ile başlar. Taşındığı gün Christina ile yolları kesişiyor ve tesadüfler tam bu noktada başlıyor. Önce Alex'in eline kitap geçiyor, sonra işaretler, yetenekler ve grubun diğer üyeleri...

  • Kitap Merlin'in büyü kitabıydı eğer yanlış hatırlamıyorsam. Üzerinde de işaretler vardı. Her bir işaret grup üyelerinin yeteneklerini temsil ediyor. Alex, Christian ve diğerleri (isimlerini hatırlamıyorum) kitabı Lucas ve adamlarından korumakla görevli. Yani seçilmiş kişiler. Bu süreçte kitap onlarla konuşuyor, bilgilendiriyor, eğitiyor ve Lucas ile karşı karşıya kaldıklarında onları alt ediyorlar.

  • Kitapta görsel kullanılması hoşuma giden durumlardan biri. Dili basit geldi bana. Pek bir akıcılığı yoktu bana göre. Bir çok fantastik kitap okumuş biri olarak bana pek hitap etmedi bu kitap.

  • Bu kitap başka bir yazarın kaleminden yazılsa nasıl olur bilmiyorum ama ben pek başarılı bulamadım. Anlatımı basit ve sanki makale okurmuş gibi hissettim ben. Bilimsel geldi bana. Kurguyu pek yansıtamamışlar fikrimce. 

  • Kitapta karakterlerin birbirlerine aşık olması çok çabuk gelişti. Hani dedim ne oluyoruz, atlı mı kovalıyor peşinizden :D Dediğim gibi bana pek hitap etmedi kitap. Ama zevkler ve renkler tartışılmaz tabi. Merak eden varsa bir şans verilebilir, ama öyle çokta büyük bir beklenti içine girmeyin derim. :)
Pinterest shareGoogle Plus share

3 yorum:

  1. Yeni kitaplar keşfetmeyi çok seviyorum blog sayfanıza denk gelmek beni mutlu etti :) tebrik ediyorum sizi :) Sayfanızı blog keşif etkinliğinde gördüm. Sizi de blog sayfama beklerim Heranyeganedir.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Bilinmeyenler serisi Tesadüfler'in devamı 2. Kitabı varmı?

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI