Bir Daha Yüzümü Görmeyeceksin │Tanıtım


Eser Adı: BİR DAHA YÜZÜMÜ GÖRMEYECEKSİN
Dili: Türkçe
Yazar: SEDA ÖZAY
Yayın Yönetmeni: Nurettin Hacıkurtiş
Kitap Editörü: Nursel Calap
Kapak Tasarım: Murat Gündoğan
Sayfa Tasarımı: Ceyda Çakıcı Baş
Son Okuma: Burçin Çelik
Fotoğraflar: M. Serdar Şamlı
Kapak Fotoğrafı: Burcu Karakaş
Kitabın Türü: Roman

Özellikler
Cilt Bilgisi: Karton Kapak
Kâğıt Bilgisi: İthal Kâğıt
Baskı Tarihi: Mart 2015
Sayfa Sayısı:184
Kitap Boyutları: 13,5cm x 21cm
ISBN No: 978-605-4799-75-6
Etiket Fiyatı:16 TL

twitter.com/postigayayin
facebook.com/postigayayin


“Ben her şeyi yazdım. Seni, beni, akıttıklarımızı, 
kandırdıklarımızı, utandıklarımızı… 
Ben her şeyi yazdım. Yolumdan yürüyerek değil koşarak 
peşime düşen sevdanı da... Gözlerini kapatarak sevişen bir adam tanıdım. 
Onunla gözleriyle sevişen bir kadın tanıdım. 
Ve aynı rüyâyı aynı uykuda paylaşan iki kişi tanıdım... 
Sen ve Ben... 
Sen ve ben aynı yastıkta ölebilirdik öyle demiştik. Hatırladım...” 
Ne zaman ki aşk kapıya dayandı, hesap sormaya başladı. 
Konuşacak hali kalmadığını anladı. Aldı başını düştü yollara. 
Şehirleri dolaştı. Belki kalbine bir şahit aradı belki de suç ortağı. 
Ama daha da yalnızlaştı… 
Kâh trende, kâh vapurda, kâh bir kafede. Hep bir şarkı vardı dilinde, 
nihâvend. Kulaklarında çınlıyordu sesler. Sözler duyuyordu seslerden. 
Durmuyor, cümleler kuruyordu. 
“Susturun şu çalgıları, ona bir yalan söyleyeceğim…” diyordu. 
Anıları bir türlü unutamıyordu… 
Terk edilmişti, vazgeçememişti. Ölesiye özlemişti, söyleyememişti. 
İçinden bir çığlık attı. Çığlık dağıldı, paramparça oldu. 
Onlarca cümleden geriye tek bir söz kaldı, o da son sözü oldu 
“Bir Daha Yüzümü Görmeyeceksin”!


Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI