Gençlik Hatırası│Tanıtım

Eser Adı:GENÇLİK HATIRASI
Dili: Türkçe
Yazar:ECE ALTINKAYA
Yayın Yönetmeni: Nurettin Hacıkurtiş
Kitap Editörü: Pelin Vural
Kapak Tasarım: Duygu Serin
Sayfa Tasarımı: Ceyda Çakıcı Baş
Kitabın Türü: Roman

Özellikler:
Cilt Bilgisi: Karton Kapak
Kâğıt Bilgisi: İthal Kâğıt
Baskı Tarihi: Şubat 2015
Sayfa Sayısı:464
Kitap Boyutları: 13,5cm x 21cm
ISBN No: 978-605-4799-69-5
Etiket Fiyatı:24TL

twitter.com/postigayayin
facebook.com/postigayayin

Masum bir masalın içinde çok sevmişlerdi, Peri Kızı ve Ateş Böceği…
Birbirlerine bir kalp atımı kadar yakın olup, okyanus aşırı kadar uzakken. Yeryüzünde, insanlık tarihi kadar eski, yeri göğü yakacak kadar heyecan verici; ey AŞK!

Ve yaşamaya devam ettikçe, o da bizimle birlikte var olacak.
Çocuk yaşlarımın sonu genç kızlığımın başıydı. Başımda kavak yellerinin estiği,
rüya gibi yıllardı. Henüz lisedeydim. Ve kalp kırıklığından henüz bihaberdim. Bir gün
okulun çıkışına o geldi. Adı Ateş'ti. Adı gibi yakıp kavuran koyu renk bakışları,
asi tavırları ve tavırlarına inat gülümsediğinde amansızca ortaya çıkan can yakan
gamzeleri vardı. Ansızın gelmiş ve benim tekdüze çarpan yüreğimi alıp kendi yörüngesine fırlatmıştı.

Ateş çenemden tutarak başımı tekrardan kendisine doğru kaldırmıştı. Güven veren ve ışıldayan bir gülümsemeyle bana bakmış "Ve eğer senin için kokum, biraz olsun senden bana esen ve beni serseme çeviren kokun gibiyse, şu zavallı kalbim mutluluktan çıldırabilir…"' demişti.
Kocaman açılmış gözlerimle ona bakmıştım. 
"Ben nasıl kokuyorum ki?"
"Aşk gibi…"
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI