Aynı Yıldızın Altında / SPOİLER 3

 
"Neye karşı savaşıyorum? Kanserimle. Peki ya kanserim ne? Kanser de bedenim. Tümörler benden oluşuyor. Beynim ve kalbim ne kadar benden oluşmuşsa onlar da bir o kadar benden oluştu. Bu bir iç savaş ve galibi önceden saptanmış, Hazal Grace."
 
*
 
 
 "Savaşacağım. Senin için savaşacağım. Sen beni merak etme, Hazal Grace. Ben iyiyim. Daha uzun süre buralardayım ve seni rahatsız etmeye devam edeceğim."
 
*
 
 
"Ve sonra öpüştük. Çekçeği bırakıp Augustus'un boynuna uzandım, o da beni belimden tutup parmak uçlarıma kaldırdı. Aralanan dudakları benimkilere değerken yepyeni ve heyecan verici bir başka nefessizlikle tanıştım. Etrafımızdaki her şey havaya karıştı ve tuhaf da olsa bir anlığına bedenimi gerçekten beğendim, yanımda sürükleyerek yıllarımı sömüren bu kanserle mahvolmuş varlık mücadele etmeye değermiş gibi hissettiriyordu; göğse takılan borulara, PICC kateterlerine ve tümörlerin ardı arkası kesilmeyen fiziksel ihanetlerine değermiş gibi."
 
*
 
 
"Depresyon kanserin yan etkisi değil. Depresyon ölmenin yan etkisi aslında...."
 
*
 
 
"...güneşin elimizdeki tek dünyayı yutacağını da biliyorum ve seni seviyorum."
 
*
 
 
Ve onca şey bağlı ki, dedim. Augustus'a, tepedeki ağaçların mavi göğsü delen dallarına. Onca şey bağlı ki mavi dudaklı bir oğlanın karnından fışkıran şeffaf G-tüpüne. Onca şey bağlı ki bu evren gözlemcisine.

Bilinci yarı kapalıyken bana bakmaya çalışıp, "Bir de şiir yazmıyorum diyorsun," dedi.
 
*
 
FİLM 6 HAZİRAN 2014 YILINDA YAYINA GİRECEKTİR !
 
25.12.2013
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI