Kanatlar / Peri Serisi#1 - YORUM

 
KANATLAR
YAZAR : Aprilynne Pike
ORİJİNAL ADI : WINGS
Seri Bilgisi: Peri Serisi#1
Türü:Fantastik
ÇEVİRİ : Çiğdem Öztekin
PEGASUS YAYINLARI
320 SAYFA
Goodreads Puanı: 3.76
Benim Puanım: 3 / 5

*
Karakterler : Laurel , Tamani , David , Barnes vb...
*
Laurel , periler tarafından dünyaya gelen bir peridir . Henüz küçük bir bebekken bir ailenin kapısına bırakılır . 15 yaşına gelene kadar peri olduğundan haberi olmayan Laurel bunun peşine düşer ve en büyük destekçisi David'dir. Peri olduğuna  bile inanamazken kendini Tamani'nin çevresinde bulur. Tamani , Laurel'in periler diyarındaki erkek arkadaşıdır . Laurel'in insanların arasına karışması için Tamani destek olmuştur. Amaç ise : Laurel'in perilerin geçidi olan bölgeyi koruması için görevlendirilmiştir. Verildiği aile ise Laurel'in peri olduğunu bilmemektedir . Laurel'in koruması gereken bir ailesi ve bir peri diyarı vardır . Tüm bunların dışında en büyük destekçisi David'dir ve Laurel'i hiç yalnız bırakmaz. Laurel tüm ailesini ve periler diyarını trollerden yani Barnes'den korumak zorundadır.
*
Yorumum:
Yazar Laurel'in bitki mi yoksa peri mi olduğuna karar verememiş gibi geldi bana . Çünkü Laurel insan değil bu kesin ama peri mi onu da tam anlayamadım doğrusu . Bu arada Laurel bir sonbahar perisidir ve sadece sonabahar da kendini gösterir. Kitabın adı kanatlar ama içerik ile pek uyuşmamış gibi geldi bana . Çünkü Laurel , sonbahar mevsiminde çiçek açmaktadır ve kalbi yoktur. Nabzı atmamaktadır ve bit bitki gibi yaşamaktadır. Sadece sebze ile beslenmektedir.
Kitabın genelini beğendim . Tamani , Laurel ve David üçlüsüne bayıldım ve serinin ikinci kitabında neler olacağını çok merak ediyorum.
Perilerin gizemli ve sihirli dünyasını merak ediyorsanız bu seri tam size göre...
 

Pinterest shareGoogle Plus share

16 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI