Kağıttan Kentler / YORUM

 KAĞITTAN KENTLER
YAZAR : JOHN GREEN
ORİJİNAL ADI : PAPER TOWNS
PEGASUS YAYINLARI
320 SAYFA

Goodreads Puanı : 4.10
Benim Puanım : 3 / 5
 
 
Kağıttan Kentler okudum ve bitti .  Kitap bitti ve ben kaldım öyle . Bir şey anladım mı orası şüpheli . John Green felsefi bir kitap yazmaya çalışmış sanırım . Bu kitabı anlayan beri gelsin . Aynı Yıldızın Altında kadar olmasa da güzeldi . Sanırım ben John Green'in üslubunu seviyorum , o yüzden bu kitabı da sevdim .
Margo denilen esas kızımı kaçtı gitti ve Quentin ile arkadaşları onu aramaya çıktı . Kitabın sonunda neden gittiğini , neden kaçtığını falan anlıyoruz . Yazar son sayfalara gelene kadar hiç bir açıklamada bulunmamış. İpuçları ile kızı buldular sonunda .  Sıkıldım mı hayır , ama bir Aynı Yıldızın Altında kadar olabilir mi hayır . Yazarın üslubunu seviyorum ve diğer kitabını da okumayı düşünüyorum .
Kitabı anlamlandıramamamdan dolayı ve Margo'ya uyuz olmamdan dolayı puanım 5 üzerinden 3 . Kusura bakma John Green bu kez olmamış .

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI