Yerkara / ALINTILAR


 
"Asla , asla deme."
*
"Hatırlamak kolay . Zor olan unutmak."
*
Sonsuzyaşamcılar'ın insanların enerjisini çalarak nasıl sonsuz hayatın sırrını bulduklarını . Yeryüzey'deki her yüzyılda bir nasıl Yerkara'ya gidip Beslenme yapmaları gerektiğini . Bir insanın , bir Kurban'ın enerjisinin neredeyse tamamını nasıl içlerine çektiklerini . Onu nasıl aşağıya kadar takip ettiğimi  , Yeryüzey'de sadece birkaç ay geçmesine rağmen orada nasıl bir asır boyunca kaldığımı .
*
Yerkara'dayken her gün Jack'i düşündüm .Her gün . Her dakika . İsmini unuttuktan sonra bile kendimi tekrar bir bütün olarak hissetmemi onun yüzünün hayali sağladı .
*
"Benim için hep sen vardın Becks. Ne kadar zaman geçerse geçsin bunu hiçbir şey değiştiremez.
Sen benimle aynı şeyi ister hisset ister hissetme fark etmez . Bunu biliyorsun değil mi ?"
*
"Bana kızma," dedi Jack . Yaşadığımız bunca şeyden sonra kızgın olabilirmişim gibi . "Bunu anlatıyorum çünkü bilmeni istiyorum ki sen hep vardın . Ve hep olacaksın."
*
Güldü. "Yaşamım boyunca anılarımda kestane savaşları , poker oyunları , gece yarısı gezintileri ve Noel partileri yer etti . . . Bunların hepsinde sen varsın. Bir tek sen oldun . Seni seviyorum."
 
 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI