Sihirler / Peri Serisi#2 - YORUM


SİHİRLER
ORİJİNAL ADI : SPELLS
SERİ BİLGİSİ : Peri Serisi#2
YAZARI : Aprilynne Pike
TÜRÜ : Fantastik
ÇEVİREN : MÜGE KOCAMAN ÖZÇELİK
PEGASUS YAYINLARI
392 SAYFA
Goodreads Puanı: 3.99
Benim Puanım: 3/5

*
Bu nasıl bir sondu böyle bilemiyorum . Yazar yani yapmış yapacağını. Kitabın sonu Tamani'nin farklı bir göreve gitmesi ile bitti ve bu görevi çok merak ediyorum . Yazar kitabı bitirirken ucu açık sorular bıraktı . 3.kitabı okumak için sabırsızlanıyorum diyebilirim.
Bu arada Laurel'a sinir oluyorum. Acayip gıcığım bu kıza . Tam bir dengesiz . David ile Tamani'yi birbirine düşürüyor . İnsan yaşamını sürdürürken David'e aşıkmış gibi davranıyor . Peri hayatını sürdürürken de Tamani'den hoşlanıyormuş gibi davranıyor. İki adama kuyruk sallıyor yani , baya zilli çıktı bu kız . Ama yazar bu ikilemi düzeltmek için sonunu güzel düşünmüş . Sonuç olarak Laurel , David'i seçti . Ama bundan emin mi bilemiyorum . Çünkü ben emin değilim. İşin sonunda Laurel , Tamani'yi seçecek ve David'i de Chelsea'ye kaptıracak . -Oh olsun . Serinin 3.kitabında çok ilginç şeyler olacakmış gibi hissediyorum. Bence Laurel peri yaşamından hatırlayamadığı zamanları görecek . Ya rüyasında ya da hayal edecek. Artık öyle bir şey . 3.kitaba baya bir merak saldım şimdi .
Neyse bu kitapta Laurel , perilerin dünyasına adım attı. Avalon Akademisine gitti ve peri eğitimi aldı . Bitkilerden ilaç yapma vs . gibi şeyler işte. En sonunda trolleri öldürdüler fakat bunun son olmayacağı ortada . Çünkü yazarımız bu konuda da ucu açık sorularla kitabı bitirdi . Sırf Laurel'a gıcığım olduğundan 1 puan kırdım . Yazarın David ve Tamani arasında ikilemde kalmasından dolayı da bir 1 puan kırdım. Bir de bu Laurel nasıl peri anlamadım. Uçamıyor , doğru düzgün sihir yapamıyor, baya beceriksiz çıktı . Nasıl kendini koruyacak anlamadım. David ve diğerleri olmasa ölmüştü çoktan . Neyse Laurel'in beceriksizliği ve sihir yapamamasndan dolayı da 1 puan kırdım . Yani daha fazla şeyler bekliyordum ben . Ne bileyim işte .  Sırf David hatırına okudum kitabı. Tamani'ye de biraz uyuzum aslında. Baktın kız David ile çıkıyor ne diye kızı sıkıştırıp duruyorsun. -Ee , Laurel'in de hoşuna gidiyor ama neyse.- Bu arada kitapta bir festival sahnesi vardı . Ama beni tatmin etmedi. Yazarın üslubundan mı yoksa çeviriden mi bilmiyorum ama o sahneleri okurken gözümde hiç bir şey canlanmadı . Donuktu yani .Olmamıştı o sahneler. Bana bir şey hissettirmedi. Ee , bu da eksi bir puan tabi diyerek yorumumu bitiriyorum. Baya harcadım yazarı ,  ama yine de okunabilecek bir seri . Fazla beklenti içinde olmamanızı öneririm diyerek serinin 2.kitabı "hayaller" yorumunda görüşmek üzere noktayı koyuyorum.

Kitabın En'leri:
En sinir bozucu karakter : Laurel
En korumacı karakter : David
En zavallı karakter : Tamani
 
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI