Ejderin Aşkı / YORUM

 

 


EJDERİN AŞKI
ORİJİNAL ADI : Dragon Actually
YAZARI : G.A. AIKEN
SERİ BİLGİSİ : DRAGON KİN#1
ÇEVİRİ : Alp Levi
TÜRÜ : Fantastik
EPHESUS YAYINLARI
392 SAYFA
Goodreads Puanı : 4.02
Benim Puanım : 4/5
 
 
Tehlikeli . . . Eğlenceli . . . Ve ateşli . . .
Okurken çok keyif aldığım bir kitaptı . Okuyan herkes komik ve eğlenceli olduğunu dile getiriyor zaten ki benim içinde öyle . Yok edici Fearghus ve Kanlı Annwyl çiftine bayıldım . Kitap iki bölümden oluşuyor.
Birinci Bölüm : EJDERHA AİLESİ .
İkinci Bölüm : ATEŞLER VE ZİNCİRLER.

İki bölümü de çok sevdim. İlk bölümde Fearghus ve Annwly çifti ile karşılaşıyoruz . İkinci bölümde ise Rhiannon ve Bercelak çifti ile karşılaşıyoruz . Ve ben bu iki çifti de çok sevdim . Serinin diğer kitaplarındaki maceralarını çok merak ediyorum. Kitap biraz erotizm içerse de oldukça eğlenceliydi . Kitabın kapağına bayıldım , yazarın üslubu biraz basit geldi bana ama çeviriden de kaynaklanmış olabilir . Neyse onun dışında bir kusur bulamadım ben . Sonuç olarak yazarı sevdim , karakterleri sevdim , seriyi sevdim .
*
Ejderhaların ateşli maceralarını okumak için can atıyorsanız bu seri tam size göre . . .
 
Kitabın yurtdışı kapakları :

 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI