Melez / ALINTILAR

 
 
*
 
Safkanlar ; son derece güçlü bir ırktı . Dört elementi (hava , su , ateş ve toprak) iradeleriyle kontrol edebiliyor , saf gücü manipüle ederek sihirlere ve ikna büyülerine dönüştürebiliyorlardı . Safkanlar becerilerini asla başka bir safkana karşı kullanmazlardı . Böyle yapmak hapsi boylamak , hatta bazı durumlarda ölüm demekti. / SAYFA 12
*
Kim beni suçlayabilirdi ? Aiden...cazibenin vücuda gelmiş haliydi . Kah onun adaleli kollarına ağzımın suyu akarak bakıyor , kah bu kadar çevik hareket etmesini kıskanıyordum .  Ama onun tek becerisi , ağzımı hayretten açık bırakmak değildi . Hayatımda bana karşı bu kadar sabırlı ve hoşgörülü başka birini hiç tanımamıştım.   / SAYFA 105
*
Melez olsaydı kendimi çoktan onun kollarına atmıştım.
Ama Aiden lanet olası bir safkandı.
Mükemmel derecede güçlü parmaklara ve... bana kendimi midemde kelebekler uçuyormuş gibi hissettiren o gülüşe sahip lanet olası bir safkandı . Bir de bana bakışı , gözlerinin bir anda griden gümüş rengine dönüşüvermesi , beni şu an bile etkiliyordu . Küçük , budala kalbim güm güm atıyordu. / SAYFA 136 - 137
 
*
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI