İntikamla Gelen || YORUM


Selam 🙋 Yeni bir yorumla geldim.

Jennifer Royce; daha yazdıkları kitap sayfalarıyla buluşmadan önce wattpad de hikayelerini okuyup hatta yalayıp yuttuğum, bitirmek için başından kalkmadığım, yeni bölümleri heyecanla beklediğim, yazdıkları ile beni kendisine bağlayan sevdiğim Türk yazarlardan biri. 😍 Bu hatun ne yazsa okurum ben arkadaşlar. 😍 Kitaplarını da herkese tavsiye ediyorum. 😆 Yazar hatunuma olan aşkımı ilan ettikten sonra yorumuma geçebilirim. 😊


İntikamla Gelen bitti ve çok güzeldi. 😍 Yazarın hangi kitabını daha çok sevdiğime karar veremiyorum. Sanırım hepsini ayrı ayrı çok seviyorum. Her kitabında çıtayı bir tık daha yukarı kaldırıyor. Daha öncede dediğim gibi benim için ne yazsa okurum dediğim yazarlardan biri Jennifer Royce 😍 Kitapta her şey dozunda, aşırıya kaçan hiç bir şey yok. Duygu yüklü, eğlenceli, aşk dolu ve çingene efsaneleri ile harmanlanmış güzel bir kurgu. Kitabın iç tasarımı ise beni benden alıyor. 😍 Falcon'ın Kayla'ya aşık olduktan sonraki değişimini, onun için yaptıklarını okumak çok keyifliydi. Kurgusuyla, karakterleriyle ve anlatımıyla ilk satırından son satırına kadar her şeyiyle beğendiğim bir kitap oldu. 💜 Canım yazarımın kalemi daim olsun diyor ve yeni hikayelerini, kurgularını merakla bekliyorum. 😍 Son olarak historical romance severlere tavsiyemdir. 👍

Pinterest shareGoogle Plus share

3 yorum:

  1. wattpad kitaplarından hiç okumuyorum. nedeni yok aslında okuyabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de okuyabilirsiniz. (=
      Jennifer Royce'un kitaplarını öneririm. (=
      -Gözlerinin Esareti
      -Esir Yürek
      -intikamla Gelen

      Sil
  2. Ben neden bu yorumu şimdi görüyorum söyler misin hain kuzum :D Çok ama çok teşekkür ederim canımın içi <3

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI