Kalbim Sende Kalmış || YORUM


Selam 🙋
Kalbim Sende Kalmış'a aslında Kasım ayında başlamıştım ama fuarlar ve sınavlarım derken bitirmem uzun sürdü. Selvi Atıcı en sevdiğim Türk yazarlardan biri. Bu hatun ne yazsa okurum ben arkadaşlar. 😍 Selvi Atıcı her kitabında çıtayı bir tık daha yukarı kaldırıyor. Benim için yazdıkları ile ülke sınırlarını aşması gereken bir yazar. 😍 Selvi hatuna olan aşkımı ilan ettikten sonra kitap hakkında bir kaç bir şey söyleyebilirim. 😁 Kalbim Sende Kalmış ilk kelimesinden son kelimesine kadar beğenimi kazanan bir kitap oldu. Karakterleri, kurgusu, konusu, anlatımı ve akıcılığıyla herkese önerebileceğim kitaplar arasına girdi. Karakterlere bazı kısımlarda kızdığım da oldu. Yani seviyorsunuz birbirinizi gidip konuşun aşkınızı yaşayın yani. İşi yokuşa sürmek de ne demek? 😑 Ama en sonunda herşey tatlıya bağlandı. 😊 Ali'nin Arya'ya olan aşkı beni benden aldı götürdü arkadaşlar. O nasıl sevmek. 😍 Arya'nın da aşkını küçümsemeyelim. O da çok sevdi. Kitapta diğer karakterleri de görmek çok hoştu. O kısımları okurken çok mutlu oldum. Bu serinin bitmesi beni üzüyor ama yeni maceralar içinde sabırsızlanıyorum. Kapak tasarımı çok güzel değil mi? 😍 Eline, yüreğine, kalemine sağlık Selvi Atıcı 
😍 Son olarak herkese tavsiye ederim. 😘

Ali, onu öfkelendirmeye bayılıyordu. O öfkelendiğinde gözlerinin koyulaşmasına, yanaklarına tırmanan kana, minik yumruklarını sıkmasına… Eliyle, ipeksi saçlarını sertçe arkaya savurmasına! Ali, onun her şeyine bayılıyordu. Yüzündeki her bir çizgiye, bedenine, saçlarına, duruşuna… Hüzünlendiğinde buğulanan bakışlarına! Gülümsediğinde dudaklarının kenarındaki kırışıklığa ve gözlerindeki, o içinde kaybolmak istediği tarifsiz bakışlara… Kaşının hemen üzerindeki minik bene – Arya, o bene sinir oluyordu. Minicik burnuna ve kimi zaman o burnu kibirle kimi zaman da inatçı bir direnişle havaya kaldırmasına. Kararlılığının izlerini taşıyan köşeli çenesine… Ali, onu her şeyiyle seviyordu. Her satırını, her kelimesini, sesinin hangi tınıyla süslenirse süslensin berraklığını…
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI