Sonsuz Sevgili || Black Dagger Brotherhood #2 ~ YORUM


Merhaba!
Sihirli Kitaplık Blog Turu olarak Sonsuz Sevgili kitabına tur düzenliyoruz.
Gelişmeler için bizi şu adreslerden takip edebilirsiniz. :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Öncelikle Sonsuz Sevgili'yi ilk kitaptan daha çok sevdim. Kitapta sevmediğim bir karakter yok. Mary ve Yazıcı Bakire'ye bazı kısımlarda gıcık olsam da onları da seviyorum. Mary'nin kendini Rhage'den uzaklaştırma çabasına girmesi beni sinir etti. Yani bulmuşsun Rhage gibi çok seven adamı niye elinin tersiyle geri itiyorsun. Yazıcı Bakire'nin de kitabın sonunda Rhage'nin isteğini yerine getirmek için istediği bedel yüreğimi paramparça ediyordu neredeyse. Ama korktuğum başıma gelmedi. (=



Kara Hançer Kardeşliği seviyorum. Hem de her birini. Hepsinin ayrı bir hikayesi, ayrı bir havası var. Zhadist ise en merak ettiklerim arasında. Yazar bu kitapta onun hikayesinden biraz bahsetmiş. Bu bile yetti bana. Zhadist'e karşı sempati besliyorum. Her ne kadar korkutucu, vahşi ve gözü kara olsa da.. Onun hikayesini okumak için sabırsızlanıyorum. Özellikle kardeşi Phurry, Bella ve Zhadist aşk üçgeninde neler olacak merak konusu..

Rhage!
Adı bile yetiyor. Gözlerimden kalp fışkırıyor. Öyle çok sevdim bu karakteri. Onun fedakarlığı, aşkı, cesurluğu, Mary için göze aldıkları ile gönlümü fethetti. Kitapta fedakar, cesur, sevdiği için her şeyi yapmayı göze alan, sahiplenici, korumacı ve çok aşık bir adam göze çarpıyor. Evet, onun adı Rhage! (Bir dal Rhage alabiliyor muyuz?) ♥️


Rhage'ye olan aşkımı da satırlara döktükten sonra kitap hakkında değinmek istediğim bir kaç konuya geleyim. Çeviri ve redaksiyon sıkıntılıydı. Hemde öyle göze batmayacak cinsten de değildi. Göze batıyordu. Kitap sanki çeviriden geldiği gibi basılmıştı. Editör elinden geçmediği belli oluyordu. Çeviri de sıkıntılıydı. Kitapta "giçinde" diye bir kelime geçiyor. İlk başta yanlış yazıldı herhalde diye düşündüm. Bir anlam veremedim. Ama ilerleyen sayfalarda sürekli karşıma çıktı ve bu durum beni rahatsız etti. "Giçinde" yerine başka bir kelime kullanılabilirdi diye düşünüyorum. 


Kapak tasarımı ise şahane! Orijinal kapaktan daha güzel ve sürekli kitabı elime alıp bakma isteği oluşturuyor bende. Kitap oldukça akıcıydı. Kitapta aksiyon, macera, aşk.. Ne ararsanız var. Yukarıda da bahsettiğim bir kaç pürüz dışında ben kitabı oldukça sevdim arkadaşlar! Ve okumayan herkese tavsiye ederim. ♥️
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI