Herkese Merhaba!
En azından bu yorumu okuyan herkese selam olsun. (=
Karanlık Saklasın Bizi an itibariyle bitti. Ve ben derin bir nefes aldım. Bitmesini hem istedim hem de istemedim. Kitabın bazı kısımlarında yani işin aksiyon ve gerilim kısmında kalp atışlarımın hızlandığını hissettiğimi söyleyebilirim.


