Kitap Alışverişi#10


Merhaba.
Uzun zamandır bloga yazI girmiyordum. 
Bende yaptığım alışverişleri derleyip yayınlamaya karar verdim. 
Instagram hesabımda daha aktifim. Beni oradan takip edebilirsiniz. :)


İlk durağımız Kitap Sihirbazı. 😊 
Kitap Sihirbazında indirimleri görünce Bir Otakunun Dünyası ile dayanamadık ve ortak kargo yaparak sipariş verdik. 😇 Hata benim uzun zamandır merakla beklediğim bir kitaptı. 9.90 indiriminde görünce hemen kaptım. 😁 Kaleydoskop Kalpler yeni çıktı bildiğiniz üzere. Onu da indirimde görünce şaşırdım ve hemen ekledim sepete. 😁 Sadakat ise serinin üçüncü kitabı. Ama bende ikinci kitap olan Sığınak yok. 😩 Bir türlü indirime düşmedi o kitap. Sadakat'i görünce hemen ekledim onu da sepete. Serinin ikinci kitabını da elbet bir gün tamamlarım. 😊 Bu arada K.A.Tucker'ın ''Lanetli" serisini öneririm. 😊 Kitap sihirbazı siparişimden de memnun kaldım. Kitaplar hemen temin edildi. Kısa sürede elime ulaştı ve hasarsız bir şekilde geldi. Kitapsihirbazı güzel indirimleri olduğu zaman alışveriş yapmayı düşüneceğim siteler arasına girdi. 


İkinci durağımız ise OKUOKU. 
Okuoku 9.90'lık indirimleriyle gönlümü fetheden bir site. Okuoku olmasa ne yapardık bilmiyorum. 😁 Bodyguard en sevdiğim yazarın bende olmayan kitaplarındandı. Gerçi 9.90'a almadım ama olsun. Yazarı çok sevdiğim için almazsam olmazdı. Merakla okunmayı bekliyor. 😍 Aşktan Sabıkalı ise kitap olacağını öğrendiğimden beri merak ettiklerim arasındaydı. İndirimde olduğunu görünce ekledim sepete. Bu Şarkı Hayatını Kurtaracak ise merak ettiklerim arasında. Bununla birlikte Yabancı Yayınları'dan okuyacağım kitap sayısı 40-50'yi buldu. 😁 Olağanüstü Bir Gece ise hiç aklımda yoktu. Ama Bir Otakunun Dünyası Zweig sevince bende bir şans vereyim dedim. Aslında kitabı almaktaki en büyük etken kitabın kapağının bana Doctor Who'yu çağrıştırması. 😆 Bunu görünce "tamam bu kitaplığımda olmalı" dedim ve ekledim sepete. 😁 Uzun bir süre kitap almamayı düşünüyorum. Çünkü okuyacağım kitap sayısı bayağı birikti. Umarım kendim için koyduğum kurallara uyabilirim. 😊


Son durağımız ise İLKNOKTA.
İki Hayat Arasında ile sevdiğim yazarlar arasına giren yazarın Parazit kitabını almasam olmazdı. 9.90 TL indiriminde görünce hemen ekledim sepete. Kapkaranlık Ormanda ise pek benim tarzım değil fakat çevirisini Aslı Dağlı yaptığı için görür görmez hemen ekledim sepete. Çünkü Aslı Dağlı'nın çevirileri su gibi akıyor. 😍 Samantha Young sevdiğim yazarlardan biri. Yeni kitabı çıkarda almadan durur muyum? 😁 Gerçi o indirimde değildi ama olsun. 😝 Senli'yi ise wattpad de bir kısmını okumuştum. Devamını tamamlamak da bu güne kısmetmiş. 5 TL'ye olduğunu görünce onu da ekledim sepete. 😁 Lanetler ve Lütuflar ise hiç aklımda yoktu aslında. Ama tasarımı ile beni cezbetti. Bende bir şans vermek istedim. 😊 İlkNokta alışverişim de memnun olmadığım bir konu var. Kitapların hasarlı gelmesi. 😭 Yani ne yaptınız? Üstüne mi oturdunuz da o kitaplar kırış kırış bir hale geldi. 😑 Olmadı İlkNokta. 😕 Üzdün! 😢Güzel indirimler olmadığı sürece alışveriş yapmayı düşünmüyorum. 

Alışveriş notlarım bu kadar. Fuar ile ilgili görüşlerimi de paylaşmayı düşünüyorum. Ne zaman gelir muamma.. Yeni yazılarımda görüşmek üzere..


Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI