Sare'li Düşler | TANITIM

Merhabalar.

Bu kez sizlere benim adını ilk defa duyduğum bir yayın evinin kitabını tanıtacağım.

Yazarı Serpil Türker. Daha önce Uğur Tuna Yayınlarından "Deniz Kırıntısı" adında bir kitabı çıkmış. Yeni kitabı "Sare'li Düşler" de Sisyphos Yayınları aracılığıyla okurlarıyla buluşuyor. 


Detaylı bilgi almak için; Sisyphos YayınlarıSisyphos Yayınları


Gitmek... Kaçmak... Başka yerlerde var olabileceğimi düşünmek , daha da mühimi hayal etmek aslında tek yanlışımdı. Yine gidiyorum. Bu defa hayal ettiklerim için değil salt beni bekleyen yaşanacaklar için. 

Bunca gitmelerin sonunda bir tek şey öğrendim. İnsan nerede değilse orada mutlu olacakmış gibi hisseder ya hani. Yalanmış! İnsan olduğu yerde olduğu kadar mutlu olabiliyormuş. 

Ben bu defa kaçmıyorum. Sadece olduğum kadar beni bekleyenlere merhaba demek istiyorum.

KİTAP ADI: Sare'li Düşler
YAZAR: Serpil Türker
YAYINEVİ: Sisyphos Yayınları
SAYFA SAYISI: 240 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI