Evlen, Öp, Uçurumdan At! [TAG]

LİSTE;
Deryal Yiğit - Kimliksiz
Daemon Black - Obsidiyen
Kyler - Kış Güneşi
Christian Grey - Grinin Elli Tonu
Ayaz Durukan - Tesadüfen Aşk
Tuna Üstüner - Pabucumun Ajanı
Adem Tekin - Kimliksiz
Demir Mızrak - Sen
Selim - Beni Yarına Bırakma
Connor Black - Daime Aşk
Steven Barker - Romantik Oyun
Aslan Balkanlı - Şahmelek
Erkan - Çiçek Kızlar
Yağız- Aylardan Aşk
Vincent - Benim İçin Öl
Simon - Duvarların Dili Olsa
Dean Holder - Umutsuz
Trent - On Küçük Nefes
Ethan - İki Hayat Arasında
Patch - Fısıltı
Malachi - Mabet
Aiden - Melez
Will - Ejder Ateşi
Hunter - Saplantı
Augustus Waters - Aynı Yıldızın Altında
Maxon - Beni Seç
Dossam - Ruhsuz
Henry - Tanrıça
Sebastian - Karanlığın Kızı
Adam - Bana Dokunma


1.TUR: 
Hunter - Saplantı
Ethan - İki Hayat Arasında
Augustus Waters - Aynı Yıldızın Altında

  • Augustus Waters - Evlen
  • Ethan - Öp
  • Hunter - Uçurumdan At
2.TUR:
Patch - Fısıltı 
Kyler - Kış Güneşi
Erkan - Çiçek Kızlar


  • Patch - Evlen
  • Kyler - Öp
  • Erkan - Uçurumdan At


3.TUR:

Trent - On Küçük Nefes 
Daemon Black - Obsidiyen
Christian Grey - Grinin Elli Tonu 



  • Daemon Black - Evlen
  • Trent - Öp
  • Christian Grey - Uçurumdan At


4.TUR:

Demir Mızrak - Sen (Selvi Atıcı'nın yakında çıkacak olan kitabının karakteri)
 Adam - Bana Dokunma
Steven Barker - Romantik Oyun


  • Demir Mızrak - Evlen
  • Steven Barker - Öp
  • Adam - Uçurumdan At


5.TUR:

Connor Black - Daime Aşk
Aslan Balkanlı - Şahmelek 
Selim - Beni Yarına Bırakma


  • Connor Black - Evlen
  • Aslan Balknlı - Öp
  • Selim - Uçurumdan At


6.TUR:

Yağız- Aylardan Aşk
Simon - Duvarların Dili Olsa
Tuna Üstüner - Pabucumun Ajanı


  • Tuna Üstüner - Evlen
  • Simon - Öp
  • Yağız - Uçurumdan At


7.TUR:

Will - Ejder Ateşi 
Maxon - Beni Seç
Sebastian - Karanlığın Kızı


  • Maxon - Evlen
  • Sebastian - Öp
  • Will - Uçurumdan At


8.TUR:

Aiden - Melez 

Dossam - Ruhsuz
Ayaz Durukan - Tesadüfen Aşk 


  • Aiden - Evlen
  • Dossam - Öp
  • Ayaz Durukan - Uçurumdan At


9.TUR:

Malachi - Mabet
Vincent - Benim İçin Öl
Dean Holder - Umutsuz
  • Dean Holder - Evlen
  • Vincent - Öp
  • Malachi - Uçurumdan At
10.TUR:
Deryal Yiğit - Kimliksiz
Adem Tekin - Kimliksiz
Henry - Tanrıça
  • Adem Tekin - Evlen
  • Deryal Yiğit - Öp
  • Henry - Uçurumdan At
Etiketlediklerim: EzgiMin Li LiGamzeYamak'danZeynepTuba etiketledim sizi kızlar. Daha önce yaptınız mı bilmiyorum ama yapmayan herkes yapabilir :) İster benim yaptığım gibi isterseniz vlog şeklinde de yapabilirsiniz :D 
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI