Yüreğim Seni Çok Sevdi / ALINTILAR


Arkadaşlık ve dostluk, yakın kavramlar gibi dursalar da, aralarında büyük farklar vardır. İnsanın pek çok arkadaşı olabilir, dostuysa parmakla gösterilecek kadar azdır. Önce arkadaşını seçersin, sonra da dostluk çizgisini aşabilirse, ona ‘’dostum’’ dersin. Önemli olan bu aşamayı iyi saptayabilmek.


‘’Acıyı göğüsleyemiyorsan, hafifletici yolları bulup çıkararak, dayanılır hale getireceksin.’’


Seni düşünmek güzel şey
Ümitli şey
Dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gib bir şey
Fakat artık şarkı dinlemek değil
Şarkı söylemek istiyorum…


‘’Birine ait olduğunda, bu ait oluşu yüreğinin derinliklerinde hissedebiliyorsan eğer, sorun kalmaz zaten.’’


Yumdum gözlerimi
Yumulu gözkapaklarımın içindesin sevdiceğim
Yumulu gözkapaklarımın içinde şarkılar
Şimdi orada her şey seninle başlıyor
Şimdi orada hiçbir şey yok senden önceme ait
Ve sana ait olmayan.


‘’Sahiplenme, aşkın vazgeçilmezidir. ’Sevdiğinin yalnızca sana ait olmasını istersin. Doğaldır, aşkın kitabında böyle yazar. Ancak, sahiplenen insan, aynı güçle sahiplenilmeyi de bekler.’’


Ayrılık; hüznü, acıyı, özlemi, gözyaşını içinde barındıran çok özel bir sözcük! Aynı zamanda kişilikli, karşı konulamayan, önünde umarsızca boyun eğilen; biraz da acımasız bir kavram.


‘’Sevdiğini özgür bırak, döner gelirse senindir; dönmezse, zaten hiçbir zaman senin olmamıştır!’’


‘’Sararan çimenlerin yeşilliğini,
Solan çiçeklerin güzelliğini
Hiçbir şey yerine getiremez.
Ama her şeye rağmen
Hayat üzülmeye değmez.’’

Gelsene dedi bana
Kalsana dedi bana
Gülsene dedi bana
Ölsene dedi bana

Geldim
Kaldım
Güldüm
Öldüm

‘’Öl dedin, Öldüm!...’’


-Birbirine körkütük aşık çiftler, büyük beklentiler içindedirler. Karşılarındaki insanı kusursuz olarak görürler. Ne var ki, bir araya geldiklerinde hayal kırıklıkları başlar. Zirvelerde gezinen beğeni ve tutkular, yavaş yavaş aşağılara iner; dibe vurmaya yüz tutar.
-Mantık evliliğinde ise tam tersine, başlangıç noktası sıfırdır. Abartılı beklentiler, büyük vaatler yoktur.Ancak,karşılıklı uyum sağlanırsa, beğeni ve bağlılık seviyesi, zirvelere doğru hızla tırmanabilir. Bu da ‘’mutluluk’’ olarak yansır çiftlere.’’


Bir adın kalmalı geriye
Bir de o kahreden gurbet
Beni affet
KAYBETMEK İÇİN ERKEN, SEVMEK İÇİN ÇOK GEÇ…
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI