Heartbeat || Dizi Yorumu


Başrollerinde Melissa George ve Dave Annable'ın bulunduğu 10 Bölümden oluşan Heartbeat, Alex Panttiere isimli doktorun, kalp cerrahisi alanındaki birkaç kadından biri oluşunu ve yaşadıklarını ele alıyor. Alex Panttiere karakteri için, DR. Kathy Magliato'nun gerçek hayat hikayesinden esinlenilmiştir.


Dizi güzel bir başlangıç yapmıştı aslında. Ama işin içine ne zaman ile draması ve aşk üçgeni girdi dizi o zaman bozulmaya başladı. Kısa bir dizi oluşundan dolayı tercih etmiştim. Bölümler 40 - 45 dakika sürüyor ve aşk üçgenini bir kenara bırakırsanız kurgu, işleyiş ve oyunculuklar güzeldi, kendini izletiyordu.

Alex, evli ve iki çocuğu var. Ama kocası gay ve onun da erkek arkadaşı var. İlişkilerden yana şansı yaver gitmeyince en yakın arkadaşı ile evlenip çocuk yapmaya karar vermiş. Sonra çalışmaya başladığı hastanede tanıştığı Dr. Pierce ile birlikte olmaya başlamış. Tabi, Alex'in asistan olduğu dönemlerden kalma bir türlü unutamadığı bir aşkı vardır; Dr. Jesse.

Ve dizi boyunca şu soru kafamda dolanıp durdu; bir kişi aynı anda iki kişiyi sevebilir mi? Benim aklım almıyor. Dizi boyunca da Alex'in bocalamasını görüyoruz. Doktor olarak mükemmel biri ama karakterini sevemedim. 

Açıkçası aşkına karşılık vermeyip onu bırakıp giden Dr. Jesse'ye karşı hiç bir sempati beslemedim. Dizi boyunca Pierce'in tarafındaydım. Pierce karakterinin harcandığını düşünüyorum. Ayrıca yan rolleri çok sevdim. Ana karakterlerden daha çok hemde.. Ama beklediğim gibi olmadı. Özellikle dizinin sonu beni tatmin etmedi. Bir çok şey havada kaldı ve böyle bir final beklemiyordum. Daha tatmin edici bir final beklerdim. 

Bütün bu olumsuzlukların yanında eğlenceli bir yanı da vardı. Ayrıca tıp alanındaki gelişmelerden de haberdar ediyordu. Dediğim gibi işin içine aşk üçgeni girmeseydi daha güzel bir dizi olabilirdi. Kurguya ve onca harcanan emeğe yazık olmuş diyebilirim. 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI