Çöpçatan || Kitap Yorumu


Natalie Knight 26 yaşında bir baltaya sap olamamış ve bu yüzden çöpçatanlık yapmaya kalkışmış ama bunu da yüzüne gözüne bulaştıracağı sırada şansı yaver gitmiş ve hayatının şansını yakalamış; Cameron Black 😎

Cameron Black ise bir CEO 😂 Bunun yanında ailesini baskıları yüzünden evlenmek zorunda kalan eğer evlenemez yıllardır çalışıp kazandığı her şeyi kaybedecek olan esas oğlanımız.. Yani bir nevi kurban. 😂

Natalie kendine bir müşteri bulmalıdır. Cameron ise bir eş. Ve bu ikili bir araya gelip evlenecek eş listesi yapmaya başlarlar. Natalie, Cameron içim uygun eşler bulur fakat hiçbiri Cameron için uygun değildir. Bu süreçte yakın arkadaş gelen ikilinin arasında bir kıvılcım çakar. 😏 Cameron, Natalie'ye farklı bir gözle bakmaya başlar. Natalie ise kalbini çoktan Cameron'a kaptırmıştır. Ama bir sorun vardır. Natalie'nin kendine karşı özgüven sorunları vardır. Kilolarından ve erkeklerden yana şansı yaver gitmediğinden çekinceleri vardır. Ama tabi Cameron bu işin peşini bırakmaz ve Natalie'yi ikna etmenin yollarını arar. Ve bu süreç onlara kavgaları, şakaları, gözyaşlarını ve daha nice güzellikleri getirir.

Okurken en keyif aldığım hikayelerden biri olduğunu söyleyebilirim. Öyle ki okurken heyecan içerisinde bir sonraki bölümü merak ederken buldum kendimi. Anlatımı akıcı, karakterleri sevilesiydi. İlk defa kalemini okuduğum bir yazar olarak oldukça başarılı buldum. Ve gelecek vadettiğini düşünüyorum. Ve itiraf etmem gerekirse yazarın kalemi ile tanıştıktan sonra yazdığı diğer hikayeleri de okuma şansına etmiştim. Ve cidden okurken insanı alıp götüren, yormayan eğlenceli bir kalemi var. Romantik komedi de oldukça başarılı buldum. Yeni yazarlar, kurgular arayışında olanlar için tavsiyemdir. Umarım, daha nice kurgularını okumak nasip olur. 😊

Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

  1. Yorumunuzu okumadan önce kitap için biraz kararsızdım ama yorumunuzdan sonra bu kitaba bir şans vermeye karar verdim. Umarım bende çok beğenirim.

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI