Karanlık Kalp || Kitap Yorumu


"Hikayeni duydum. Ve şimdi benimkini dinleme zamanı. Ben yaşlanınca, Alec, ve geriye dönüp baktığımda silik hatıralarına bakınca ne düşüneceğim biliyor musun? O olmayacak. Ve skandalımı düşünce, bunun için minnettar olacağım, çünkü bana seni getirdi. Ama üstüne çok düşünmeyeceğim, çünkü seni düşünmekle meşgul olacağım. Tartışmalarımızı ve tartıştığımızı hayal ettiğim geceleri düşüneceğim. Ekosenle sarılı geçirdiğim saatleri düşüneceğim. Seninle sarmalandığım saatleri de. Bana sanki dünyada başka bir kadın yokmuş gibi baktığını düşüneceğim. Beni kollarında tutuşunu düşüneceğim. Ve seni nasıl sevdiğimi."

Adı bir skandala karışan Lillian ile İngiltere'den ölümüne nefret eden Warnick Dükü Alec'in hikayesi anlatılıyor. Gerçi Alec, Lillian ile tanışınca İngiltere'yi sevmek için bir nedeni oluyor. 😍 Başta ikisi de birbirine karşı nefretle yaklaşsa da zamanla birbirlerine karşı çekim duymaya başlıyorlar ve asıl olaylar bu andan sonra başlıyor. Alec, Lillian'ın adını temize çıkarmak için her şeyi yapmaya hazır bir halde buluyor kendini.. Karanlık Kalp'i ilk kitaptan daha çok sevdim diyebilirim. Karakterlerin birbirleri ile didişmeleri, birbirlerine laf sokma cabası girmeleri okumaya değerdi. Özellikle kitabın son bölümleri o kadar güzeldi ki.. Beni mutluluktan ağlama kıvamına getirdi. 😍 O kendini beğenmiş, kibirli dük bozuntusu Alec, Lillian'ın aşkı karşısında süt dökmüş kediye dönüyor. 😂 Lillian'ın ise tüm olanlara rağmen güçlü duruşu ile beğenimi kazanan karakterlerden biri oldu. Yazarın kalemine ise diyecek yok. Bir historical kurguda bana istediğim her şeyi veriyor. Ve öyle akıcı ki.. Sıkmadan sizi o döneme gönderiyor. Karanlık Kalp; kurgusu, anlatımı ve karakterleri ile severek okuduğum kitaplardan biri oldu. İskoç seviyorsunuz hemen gidip okuyun! 😍 😍
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI