Benim İçin Öl / YORUM

 
Bana Alacakaranlık serisini biraz anımsatsa da ben beğendim. Üst üste beni sıkan iki kitaptan sonra bu kitap ilaç gibi geldi. Sayfalar su gibi aktı derler ya aynen öyleydi. 2-3 gün gibi kısa sürede okunabilecek, çerez bir kitap. Olayların Paris'te gerçekleşmesi de artı bir durum benim için. ;)
 
Jules ve Vincent arasında gidip gelmekteyim. Ama Vincent diyorum. :D Bir aşk üçgeni havası aldım ama, bakalım serinin ilerleyen bölümlerinde ne olacak.
 
Kitabın konusu; Kate ailesi öldükten sonra ablası ile dedesi ve büyükannesinin yanına taşınır ve orada hayatının aşkı Vincent ile karşılaşır. Vincent bir geri-dönendir. Yani bir nevi hayalet diyebiliriz. Ölümsüzler ve insanların hayatlarını kurtarmak için onların yerine ölebilirler.
 
Onları yok etmenin tek yolu ise kafalarını koparıp bedenlerini yakmak. Lucien az kalsın bunu başarıyordu. Devreye Vincent'in ruhu gitmedeydi tabi. O aksiyon sahneleri güzeldi, keyifliydi.
 
Puanım; 4
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI