İbretlik Paylaşım / TANITIM

 
NEMESİS KİTAP
*
Hayatının hemen hemen her döneminde normal bir saç kesimi, gözlük,
normal bir giyim tarzı sahibi olan bendeniz bütün bu normallikler
toplanınca gayet normal bir imaja sahip olmuştum hep. Kulağım küpe,
saçlarım jöle, gözlerim Ray-Ban görmemişti. Bir ara saçlarımı uzatmaya
yeltendim, lakin apartmanımızı mini bir ülkü ocağına çeviren apartman ...

amcaları "Karıya dönmüşün! Bitlenmiyon mu sen?" v.b. benzetmelerle beni
bu yoldan da caydırmışlardı. Dolayısıyla yaşıtlarım birer imaj bombası
olarak gezerken, bendeniz TCDD'de bilet satan adam, bilemedin PTT'deki
veznedar tadında bir görünüş ile ortamlarda bulunuyordum. Yaşıtlarım
Twilight oyuncusu gibiydi, ben Bizim Evin Halleri isimli diziden
fırlamıştım adeta."

İşte benim boktan hayatımın komedisi!

 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI