Hale Serisi 3 - Cennet / TANITIM

 
Cennet’ten bir melek eksildi…..

Bethany ve ölümlü sevgilisi Xavier, ilişkileriyle Cennet’in sınırlarını yeterince zorlamıştır. Bu kez de aşklarını bir sonraki aşamaya taşımaya karar verirler; evliliğe.

Artık aralarına hiçbir şeyin giremeyeceğini düşünürlerken şimdiye kadarki en zorlu mücadelelerini vereceklerdir. Bu sefer karşılarında, evrenin dengesini korumakla görevli melekler vardır. Görevlerini yerine getirene dek durmayan bu askerler, asi melek Beth’i yakalayıp evine göndermeye kararlıdır. Beth ve Xavier karşılarına çıkan tüm bu zorlukların üstesinden gelebilirse Cennet’e ve dünyaya sevgiden daha güçlü bir şey olmadığını kanıtlayacaktır.

Sırlar, sürgün ve beklenmedik müttefikler bu etkileyici aşk öyküsünün finaline heyecan katıyor...

Xavier masanın üzerinden uzanıp elimi tuttu.

“En büyük farkın ne olduğunu bilmek ister misin?” diye sorunca başımı kaldırdım. “Senin sayende Cennet’in gücünü gördüm; meleklerin neler yapabildiğini biliyorum. Senin sayende, bir Cennet olduğunu ve bir gün… birlikte oraya ulaşacağımızı biliyorum.”

Xavier’ın enerjisi, etrafındaki her şeye süzülüyordu ve onunlayken mutsuz olmak imkânsızdı. Bazen tadını bile alabildiğimi hissederdim. Güneş tadındaydı. Aşk tadında.
*
 Özgün Adı: Heaven
Çeviri: Sevinç Seyla Tezcan
Sayfa: 416
Fiyat: 22.00 TL
Devamını Gör

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI