Pinokyo'nun Rüyası ~ Tanıtım


Selvi Atıcı'nın merakla beklenen kitabı Pinokyo'nun Rüyası kitabının kapağı görücüye çıktı. Şu an dizgi aşamasında ve fuara yetişecek gibi görünüyor. Meraklılarına ve sevenlerine duyurulur. :)


Gecenin karanlığı üzerine en derin koyuluğuyla çöktüğünde Gazel, bir binanın en üst katındaydı. Ve o binadan canlı çıkması imkânsızdı. Hayatta tek bir kez bile olsa, geleceğiyle ilgili bir kararı kendisi verebilmek istedi. Nasıl öleceğini seçebilmek istedi. Onu kovalayan adamlar çoktan o binaya girmiş ve merdivenleri çıkmaya başlamışlardı. Birazdan yakalanacaktı. Ve yine, birilerinin onun adına verdiği kararları uygulamak zorunda kalacaktı. Başkalarının elinde oyuncak olmaktansa, ölmeyi tercih etti. Ve kendini boşluğa bıraktı.

Aynı gece, Ömer’in üzerine de kopkoyu bir karanlıkla çökmüştü. Bütün gün hastalarıyla ilgilenmiş ve ameliyattan ameliyata koşturmuştu. Trafikten kurtulmak için girdiği ara yolda ilerlerken aklından geçen karmakarışık düşünceler, büyük bir gürültü ve sarsıntıyla bölündü.

Pat!

Arabasının üzerine bir şey düşmüştü. İlk anda ne olduğunu anlayamadı ama birkaç saniye sonra ön camına doğru uzanan bir kadın eliyle karşı karşıya kaldı. O el Ömer’e, ‘beni tut’ diye yalvarıyor gibiydi.

O eli tuttuğu anda, artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı. Ne Ömer için; ne de Gazel için…

Detaylar için; TIK TIK!
Pinterest shareGoogle Plus share

3 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden geliyorum canım siteni beğendim ve izlmeye aldım bana da beklerim :) http://blogbakkali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. blog keşif etkinliğinden geliyorum canım siteni beğendim ve izlmeye aldım bana da beklerim :) http://blogbakkali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI